Vågne op med hovedpine.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.660 visninger
19 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Kloster

Hej.

Nu er jeg efterhånden ved at være så træt af, at vågne op med hovedpine. En skærende hovedpine, der sidder i panden. Kan mærke den ligeså snart jeg vågner op.

Det er ikke hver dag jeg vågner op med hovedpine, men i hvert fald 3-4 gange om ugen. Nogle gange er det så slemt, at jeg tager 2 Pamol mod det, endre gange ikke så slemt. Nogle gange går det væk i løbet af en times tid, andre gange varer det nærmest hele dagen.

Nogen det også oplever det, har erfaring ell viden om det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Maja_4000

Har du prøvet at skifte hovedpude ?
Det hjalp for mig :b

Anmeld

15. december 2011

morethanperfect

Kloster skriver:

Hej.

Nu er jeg efterhånden ved at være så træt af, at vågne op med hovedpine. En skærende hovedpine, der sidder i panden. Kan mærke den ligeså snart jeg vågner op.

Det er ikke hver dag jeg vågner op med hovedpine, men i hvert fald 3-4 gange om ugen. Nogle gange er det så slemt, at jeg tager 2 Pamol mod det, endre gange ikke så slemt. Nogle gange går det væk i løbet af en times tid, andre gange varer det nærmest hele dagen.

Måske er der ikke den rigtige temperatur på dit soveværelse ..

Anmeld

15. december 2011

Joan ( Smallie )

Det kan også være fordi dit blodsukker er for lavt. Er det de dage hvor du har været ude og løbe eller været meget aktiv dagen før?

Anmeld

15. december 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Afhængighed af nikotin eller koffein kan ihvert fald også give morgenhovedpine.

For lidt væske inden du ligger dig til at sove?

Anmeld

15. december 2011

Kloster

Maja_4000 skriver:

Har du prøvet at skifte hovedpude ?
Det hjalp for mig :b

Hov... Ja det kan være. Vi skal have nye dyner og puder i julegave. Så håber jeg det hjælper.

Tak for rådet...

Anmeld

15. december 2011

SussieThyssen

Kloster skriver:

Hej.

Du bør lige få en snak med lægen, da det er svært at vurdere hvad årsagen kan være.
Alt fra træk til spændingshovedpine.
Sikkert er det, at man ikke igennem længere tid skal vågne op med hovedpine, for det er et tegn på, at noget ikke er, som det skal være.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. december 2011

Kloster

morethanperfect skriver:

Måske er der ikke den rigtige temperatur på dit soveværelse ..

Ja der kan være noget om det. Har nemlig soveværelsedøren åben om natten. Så vi har stuetemperatur i sovevær. Jeg har så svært ved at sove koldt/køligt.

Tak for rådet...

Anmeld

15. december 2011

Kloster

Joan ( Smallie ) skriver:

Det kan også være fordi dit blodsukker er for lavt. Er det de dage hvor du har været ude og løbe eller været meget aktiv dagen før?

Er desværre gået helt i stå med motion og kommet ind i en rytme med at spise aftenskaffe igen. Så blodsukkeret kan næppe være for lavt

Tak for rådet...

Anmeld

15. december 2011

Kloster

RGN skriver:

Afhængighed af nikotin eller koffein kan ihvert fald også give morgenhovedpine.

For lidt væske inden du ligger dig til at sove?

Kan ikke lige identificere mig med nikotin og koffein, da jeg hverken ryger ell drikker kaffe om aftenen.

Måske for lidt alm væske om aftenen kan være årsagen...

Tak for rådet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.