Ser I det med abebørnene??? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

mth1987

Jeg er forarget over at det finder sted og at man går til den yderlighed at fjerne deres tænder. Øv hvor bliver jeg rasende indvendig. De fanme ikke raske i hovedet!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

signe.

Zafir skriver:

Det er simpelthen frygteligt altså

Du tager jo heller ikke hunde fra moren når de er 2-3 dage gamle... Suk...

Og folk kan slet ikke styre dem, så de får revet tænderne ud på dem, så de er tandløse resten af deres liv. Åh altså.

Det er fanmer ikke meningen at aber skal være i folks hjem og gå med ble resten af deres liv

Det er simpelthen folk der har mistet begrebet om forældreskab!

Hvorfor anskaffe sig et dyr, man udemærket godt ved ikke kan tæmmes, for at putte det i et bur, og som du siger, rive tænderne ud på dem, for at de ikke kan gøre skade? deres tænder er vel det eneste forsvar de har at bruge. Puha, de stakkels aber.. Det er da klart de bliver destruktive og "skøre" i bolden af at blive fanget og msite deres mulighed for at kunne forsvare sig. Puha...

Anmeld

14. december 2011

.....

Ja, jeg sad og så det og blev helt harm og vred . Det er da helt fjollet at gå og lege mor og baby med en abe . De er ABER..de skal ikke have ble på og jeg ved ikke hvad de havde gang i

Dyr er dyr og mennesker er mennesker, det skal der ikke laves om på!

Hilsen hende som har en kat, der lader katten forblive en kat!

Anmeld

14. december 2011

blomst84

Zafir skriver:

Ja - det er simpelthen så frygteligt.

Så tænker jeg også på de store børn i de der familier, hvor en mor bare VIL have en baby i 40 år... De må fanmer også føle sig tilsidesat, da de hele tiden bliver skubbet ud, for at man kan behærske abens naturlige temperament

Ja stakkels børn, de skal hele tiden være på vagt overfor en aggresiv abe.. Fordi deres mor har en syg ide om at skulle have en lille baby hele livet... Men jeg havde godt nok lyst til at slå hende der sælger de helt nyfødte aber, tænk hvis nogen kom og tog hendes barn lige efter hun havde født.. Har faktisk engang set noget ligende på animal planet om folk der havde alligatore som små børn, det var altså vildt og meget farligt også :-S 

Anmeld

14. december 2011

Zafir

oOhelene&larsOo skriver:

jeg så det godt  det er virkelig frygteligt at sådanne mennesker findes!!!! kan godt være at jeg er den store dyre elsker men kunne ALDRIG drømme om at få en abe i huset hvis det var lovligt her i DK.....
sådan er deres natur ikke!!
bare og se hvor ligeglad de var med at de havde det "dårligt" og havde den dårlige adfærd at de sætter sig selv i første række at de ikke kan leve uden et "barn" SÅÅÅÅ frygteligt!!!! bliver helt  af det nu!!

Ja - fuldstændig... - Hvis det var deres menneskebarn der havde opført sig sådan, havde de ikke kunne holde det ud.

Men det der er bare helt gak... Puha...

Anmeld

14. december 2011

Pige2009

Zafir skriver:

OMG hvad folk gør for at deres syge idéer om at have en baby for evigt...

De stakkels aber er taget fra deres mor, 2 dage gamle, når de plejer at sidde på ryggen i 2 år og die fra deres mor Fuck fuck... HVor er det bare frygteligt.

'De skal bare tæmmes', siger abe træneren...

De er jo tidligt skadede de små kræ...

Jeg får helt ondt i maven. Det er virkelig bare synd

Ja, det er uhyrligt

Anmeld

14. december 2011

Zafir

blomst84 skriver:

Ja stakkels børn, de skal hele tiden være på vagt overfor en aggresiv abe.. Fordi deres mor har en syg ide om at skulle have en lille baby hele livet... Men jeg havde godt nok lyst til at slå hende der sælger de helt nyfødte aber, tænk hvis nogen kom og tog hendes barn lige efter hun havde født.. Har faktisk engang set noget ligende på animal planet om folk der havde alligatore som små børn, det var altså vildt og meget farligt også :-S 

Ja, de der store børn i abefamlierne... De var jo rædselslagende overfor aberne - og med god grund!!...

Hvis de skal være i fangeskab, så skal de helt sikkert være i en zoo eller lignene...

Anmeld

14. december 2011

Bassemor<3

Så det godt jeg TOM for ord, mit dyrehjerte græder for de små pus ! 

Anmeld

14. december 2011

Dansker I Holland

Zafir skriver:

Nåååe Det er holland Jeg syns det var england hehe. Men ja- der er der ikke tv2.

Men det var heller ikke rart at se det program altså.

Hehe ja det var Holland hihi.. Nej har desværre ikke den kanal Kan jeg godt regne ud det ikke var rart og se da  

Anmeld

14. december 2011

Zafir

Dansker I Holland skriver:

Hehe ja det var Holland hihi.. Nej har desværre ikke den kanal Kan jeg godt regne ud det ikke var rart og se da  

HVis jeg boede i udlandet, så tror jeg at jeg ville abonnere på et par danske kanaler Så man kan følge lidt med. - Men så igen, så ville je galdrig kunne bo i udlandet. Det er jeg alt for ... mmm.. 'ude godt men hjemme ALLER BEDST' agtig til hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.