Ser I det med abebørnene??? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
22 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Zafir

OMG hvad folk gør for at deres syge idéer om at have en baby for evigt...

De stakkels aber er taget fra deres mor, 2 dage gamle, når de plejer at sidde på ryggen i 2 år og die fra deres mor Fuck fuck... HVor er det bare frygteligt.

'De skal bare tæmmes', siger abe træneren...

De er jo tidligt skadede de små kræ...

Jeg får helt ondt i maven. Det er virkelig bare synd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Dansker I Holland

Zafir skriver:

De stakkels aber er taget fra deres mor, 2 dage gamle, når de plejer at sidde på ryggen i 2 år og die fra deres mor Fuck fuck... HVor er det bare frygteligt.

Åhhh altså nej nej nej! Det kan man sq da ikke gøre? Jeg ved ikke hvad fuck der sker for folk som er sådan overfor dyr i det hele taget Får sq helt tårer i øjnene 

Anmeld

14. december 2011

Zafir

Dansker I Holland skriver:

Åhhh altså nej nej nej! Det kan man sq da ikke gøre? Jeg ved ikke hvad fuck der sker for folk som er sådan overfor dyr i det hele taget Får sq helt tårer i øjnene 

Du drømmer ikke om hvad de gør ved de der aber Det er så sindsygt. Puha.

Men du kan ikke se tv2 i england vel?

Anmeld

14. december 2011

signe.

Zafir skriver:

herhjemme kører programmet kun i baggrunden, da jeg ikke kan holde ud til at se det meste. Synes det er så skræmmende. Så på en side vil jeg gerne se det, men på den anden side kan jeg ikke holde det ud.

Anmeld

14. december 2011

Dansker I Holland

Zafir skriver:

Du drømmer ikke om hvad de gør ved de der aber Det er så sindsygt. Puha.

Men du kan ikke se tv2 i england vel?

Nej det er helt forfærdeligt og tænke på Nej kan ikke se tv2 i Holland Desværre... Noget rigtigt pis altså..  

Anmeld

14. december 2011

blomst84

Jeg sidder og ser det! Og får det helt dårligt over de mennesker der sælger de små uskyldige aber til kvindermens en syg ide om at have en baby forevigt! Føj siger jeg bare.... Folk burde virkelig skamme sig, tænk de hiver alle deres tænder ud når de bider og vil "træne" et vildt dyr sorry mit sure opstød, men er meget forarget

Anmeld

14. december 2011

Zafir

signe. skriver:

herhjemme kører programmet kun i baggrunden, da jeg ikke kan holde ud til at se det meste. Synes det er så skræmmende. Så på en side vil jeg gerne se det, men på den anden side kan jeg ikke holde det ud.

Det er simpelthen frygteligt altså

Du tager jo heller ikke hunde fra moren når de er 2-3 dage gamle... Suk...

Og folk kan slet ikke styre dem, så de får revet tænderne ud på dem, så de er tandløse resten af deres liv. Åh altså.

Det er fanmer ikke meningen at aber skal være i folks hjem og gå med ble resten af deres liv

Anmeld

14. december 2011

Zafir

blomst84 skriver:

Jeg sidder og ser det! Og får det helt dårligt over de mennesker der sælger de små uskyldige aber til kvindermens en syg ide om at have en baby forevigt! Føj siger jeg bare.... Folk burde virkelig skamme sig, tænk de hiver alle deres tænder ud når de bider og vil "træne" et vildt dyr sorry mit sure opstød, men er meget forarget

Ja - det er simpelthen så frygteligt.

Så tænker jeg også på de store børn i de der familier, hvor en mor bare VIL have en baby i 40 år... De må fanmer også føle sig tilsidesat, da de hele tiden bliver skubbet ud, for at man kan behærske abens naturlige temperament

Anmeld

14. december 2011

Zafir

Dansker I Holland skriver:

Nej det er helt forfærdeligt og tænke på Nej kan ikke se tv2 i Holland Desværre... Noget rigtigt pis altså..  

Nåååe Det er holland Jeg syns det var england hehe. Men ja- der er der ikke tv2.

Men det var heller ikke rart at se det program altså.

Anmeld

14. december 2011

oOhelene&larsOo

Zafir skriver:

jeg så det godt  det er virkelig frygteligt at sådanne mennesker findes!!!! kan godt være at jeg er den store dyre elsker men kunne ALDRIG drømme om at få en abe i huset hvis det var lovligt her i DK.....
sådan er deres natur ikke!!
bare og se hvor ligeglad de var med at de havde det "dårligt" og havde den dårlige adfærd at de sætter sig selv i første række at de ikke kan leve uden et "barn" SÅÅÅÅ frygteligt!!!! bliver helt  af det nu!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.