Åhh Gud da!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

Moms

Isabeau skriver:

Det går meget bedre Vi supplerer oz med et par flasker dagligt, for Luna tog ikke nok på. Det er hun så kommet efter :p 23 dage gammel og taget næsten et halvt kilo på

Nu prøver vi bare og få beskidte bleer ud af hende, så hun har måtte få lactulose i nogle dage, som heldigvis ser ud til og virke

Det lyder som en frygtelig omgang i har været igennem

Nå ja - jeg vil ikke kalde det frygteligt - når jeg nu har den for tidligt fødte Mikkel i tankerne, men det har da været jævnt træls :-)

Det er jo heller ikke så slemt, når man kan se tilbage på noget der er blevet bedre.

Øv med manglende afføring. Hvilken MME har I valgt? Vi har kørt NAN 1 siden dag 2 og der har ikke været problemer med maven overhovedet.

Så du fortsætter med amningen?

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Isabeau

Moms skriver:

Nå ja - jeg vil ikke kalde det frygteligt - når jeg nu har den for tidligt fødte Mikkel i tankerne, men det har da været jævnt træls :-)

Det er jo heller ikke så slemt, når man kan se tilbage på noget der er blevet bedre.

Øv med manglende afføring. Hvilken MME har I valgt? Vi har kørt NAN 1 siden dag 2 og der har ikke været problemer med maven overhovedet.

Så du fortsætter med amningen?

Moms

Ja, fortsætter med amning Vi bruger NAN HA 1 hedder det vidst..? Det som bruges til børn hvis de har allergier. Tror oz det er lettere og se tilbage når man er ovre det, og ikke som jeg, står midt i det :p

Anmeld

30. december 2011

Isabeau

Zibi_84 skriver:

Forstår dig sååååå godt! Jeg fik sår og refter på brystvorterne, og den venstre havde et dybt hak, som blev revet op hver gang han skulle ammes Ammede KUN med ammebrikker, og alligevel gjorde det VILDT ondt! Fik kvalme hvergang jeg skulle give ham mad så fik jeg brystbetændelse, og det hele var noget møg! Men, efter ca 6 ugers smerte amning, gik det hele i sig selv, og jeg NØD at amme! Du må simpelthen holde ud! Det er det mest fantastiske at amme nu, selvom han ikke gider mere hæng i

Jeg hænger i

Anmeld

30. december 2011

Molly8

Syns bare ikke dur det der amning. Det gør så ondt, selv med ammebrikker og syns, hun spiser hele tiden Blir hun ikke mæt? Spiser ca hver time...

Nogle forslag? Luna er 1 uge gammel (kun).

Diana

Åh, ring endelig til en ammerådgiver. De kan googles på nettet. (fof.dk tror jeg). Den kan varmt anbefales. Ring endelig med det samme, før du bliver desperat  Man kan sagtens ringe aftener og weekender..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.