Åhh Gud da!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.369 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Isabeau

Syns bare ikke dur det der amning. Det gør så ondt, selv med ammebrikker og syns, hun spiser hele tiden Blir hun ikke mæt? Spiser ca hver time...

Nogle forslag? Luna er 1 uge gammel (kun).

Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Toshiba

Isabeau skriver:

Syns bare ikke dur det der amning. Det gør så ondt, selv med ammebrikker og syns, hun spiser hele tiden Blir hun ikke mæt? Spiser ca hver time...

Diana

amme start ER svært og smertefuldt.. hoooold ud - snart er det godt igen - og en super stund for jer begge....

Anmeld

14. december 2011

raca

svaret er vist kort..

det er normalt hun spiser meget ofte i starten, dels har du sikkert svært ved at læse hendes uro og dels skal hun jo havde produktionen op.og Ammebrikker kan besværlig gøre det

husk og sov og drig spis og slap af... dit arbejde er at få amnningen i gang og intet andet. før det køre.

og tja det gør ondt i starten

ring evt til en ammevejleder. eller læs om amnings etaplering.

Anmeld

14. december 2011

1012lmp

Amning ER svært i begyndelsen og det GØR ondt du bliver bare nødt til at bide det i dig....

Og grunden til hun spiser ofte er at det gør de i starten og du skal give dig god tid til at amme, sidder ordentlig og afslappet! Ellers får hun ikke alt det gode mælk... Du må ikke spænde selvom det gør ondt...

Anmeld

14. december 2011

Leonora

Hooooold ud hvis du kan.....det gør så mega nas men jeg lover dig det blir godt igen.... Jeg havde blødende sår og græd hver gang. Men efter 3 uger ku jeg amme uden smerte og efter 5 uger ku jeg amme uden brikker.

Så hvis du kan så hold ud

Anmeld

15. december 2011

Isabeau

Jeg holder ud lidt endnu så Hænger jer op på at det ikke hør ondt efter et stykke tid :p

Kan bare slet ikke huske det gjorde så ondt med min ældste datter...?

Anmeld

16. december 2011

WonderMOM

GUD!!! 

Det lyder ikk til noget man skal glæde sig til... 

Men bare hold ud, har hørt at man efter et stk tid vil have det godt med amningen, at man nærmeste vil nyde det for at få mælken ud??? 

Anmeld

30. december 2011

Moms

Hej Isabeau,

hvordan mon det går med amningen nu?

Ammer du stadig?

Jeg havde slet ikke nok mælk til min store dreng, så vi var næsten på sygehuset i en uge, hvor jeg skulle malke ud og han fodres m kop m. MME.

Mine brystvorter blev trukket til 4-5 cm lange pølser i maskinen og de havde blodige blæner og blister og huden kom af i trevler. AV for Fanden!

Det blev ved med at gøre ondt og min søn fik klippet tungebåndet da han var 9 dg. gammel, derefter blev det bare bedre dag for dag og allerede da han var 14 dg gammel, gjorde det stort set ikke ondt mere.

Vi supplerer stadig med et par flasker mme, for at holde vægten på ham, men det bliver mindre og mindre.

Moms

Anmeld

30. december 2011

Isabeau

Moms skriver:

Hej Isabeau,

hvordan mon det går med amningen nu?

Ammer du stadig?

Jeg havde slet ikke nok mælk til min store dreng, så vi var næsten på sygehuset i en uge, hvor jeg skulle malke ud og han fodres m kop m. MME.

Mine brystvorter blev trukket til 4-5 cm lange pølser i maskinen og de havde blodige blæner og blister og huden kom af i trevler. AV for Fanden!

Det blev ved med at gøre ondt og min søn fik klippet tungebåndet da han var 9 dg. gammel, derefter blev det bare bedre dag for dag og allerede da han var 14 dg gammel, gjorde det stort set ikke ondt mere.

Vi supplerer stadig med et par flasker mme, for at holde vægten på ham, men det bliver mindre og mindre.

Moms

Det går meget bedre Vi supplerer oz med et par flasker dagligt, for Luna tog ikke nok på. Det er hun så kommet efter :p 23 dage gammel og taget næsten et halvt kilo på

Nu prøver vi bare og få beskidte bleer ud af hende, så hun har måtte få lactulose i nogle dage, som heldigvis ser ud til og virke

Det lyder som en frygtelig omgang i har været igennem

Anmeld

30. december 2011

Zibi_84

Isabeau skriver:

Diana

Forstår dig sååååå godt! Jeg fik sår og refter på brystvorterne, og den venstre havde et dybt hak, som blev revet op hver gang han skulle ammes Ammede KUN med ammebrikker, og alligevel gjorde det VILDT ondt! Fik kvalme hvergang jeg skulle give ham mad så fik jeg brystbetændelse, og det hele var noget møg! Men, efter ca 6 ugers smerte amning, gik det hele i sig selv, og jeg NØD at amme! Du må simpelthen holde ud! Det er det mest fantastiske at amme nu, selvom han ikke gider mere hæng i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.