NY indsamling til den kommende far og Michelle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Toshiba

millesofie skriver:

det var en god ide,

måske sådan et biograf gavekort for to personer  

idé skrevet ned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Toshiba

signe. skriver:

ja sådan noget... på et tidspunkt får de behov for at komme lidt ud, men stadig mulighed for at kunne komme hen til Viktor til pusle og spistetider..

ja det er rigtig.. se det tænkte jeg slet ikke på - før du skrev det.. men jeg har jo heller ikke været indlagt såååå længe - tak for tippet

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

Benjamins'mor skriver:

Jeg vil gerne sende 1-2 dvd film til dig, som du kan sende med.

Godtnok er de brugte, men står og skal til at flytte, så har ikke mulighed for at overføre penge, men vil meget gerne donere en dvd eller to til dem.

det ville være SUPER - skriver lige PB

Anmeld

14. december 2011

signe.

Toshiba skriver:

ja det er rigtig.. se det tænkte jeg slet ikke på - før du skrev det.. men jeg har jo heller ikke været indlagt såååå længe - tak for tippet

hehe velbekomme.  vi var indlagt i 5 måneder så jeg kender en del til det, smiler. Vores skulle pusles og spise hver 3 time, døgnet igennem, og lige i starten var det vidst hver 2 time.. Så man kan ikke nå så meegt lige i starten. Men på Skejby(der lagde vi også blandt andet) er de rigtig søde til at overtage en af pusle/mad -timerne hvis man har behov for at være væk i længere tid end 1½ time. Ofte foreslår de selv at man lige tager et pusterum.

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

signe. skriver:

hehe velbekomme.  vi var indlagt i 5 måneder så jeg kender en del til det, smiler. Vores skulle pusles og spise hver 3 time, døgnet igennem, og lige i starten var det vidst hver 2 time.. Så man kan ikke nå så meegt lige i starten. Men på Skejby(der lagde vi også blandt andet) er de rigtig søde til at overtage en af pusle/mad -timerne hvis man har behov for at være væk i længere tid end 1½ time. Ofte foreslår de selv at man lige tager et pusterum.

ja selvfølgelig har de brug for det... jamen så håber jeg der kommer nok ind til vi kan sende dem på en kæreste tur - ud og nyde lidt tid sammen

Anmeld

14. december 2011

signe.

Toshiba skriver:

ja selvfølgelig har de brug for det... jamen så håber jeg der kommer nok ind til vi kan sende dem på en kæreste tur - ud og nyde lidt tid sammen

Jeps. Det er så ikke sikkert de bruger det her i starten, når han stadig er så lille, men det er rart for dem at have hvis det er. Vil jeg da tro

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

signe. skriver:

Jeps. Det er så ikke sikkert de bruger det her i starten, når han stadig er så lille, men det er rart for dem at have hvis det er. Vil jeg da tro

dét er jeg sikker på

Anmeld

14. december 2011

Zeus

Er der en senest-dato? Jeg har nemlig ikke netbank, og kan ikke nå i banken imorgen?

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

Zeus skriver:

Er der en senest-dato? Jeg har nemlig ikke netbank, og kan ikke nå i banken imorgen?

jeg tænker at d. 20-12-11 - er afsendelses dato, hvis de skulle være heldige at modtage inden jul.

altså senest d. 19-12-11 - jeg skal jo lige nå at få lavet evt. gavekort - pakket guf og hvad der ellers bliver til

Anmeld

14. december 2011

Zeus

Toshiba skriver:

jeg tænker at d. 20-12-11 - er afsendelses dato, hvis de skulle være heldige at modtage inden jul.

altså senest d. 19-12-11 - jeg skal jo lige nå at få lavet evt. gavekort - pakket guf og hvad der ellers bliver til

Jeg håber på at nå det fredag, så det går vist alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.