NY indsamling til den kommende far og Michelle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

signe.

Toshiba skriver:

nu er str. 44 meget småt for mig.... ved godt de ligger længe... og derfor har enten intet på eller sygehusets

tror du ikke str. 44 passer meget godt??

str 44 brugte min 1 styks tøj af...

Hmm, jeg var glad hvis folk kom med en DVD film, lidt snolder eller andet som kæresten og jeg kunne hygge med de lange aftener på sygehuset. For desværre kommer Michelle og hendes kæreste også til at være der længe eller et gavekort til cafebesøg elelr lignende, så når man har overskud til at komme udenfor sygehusets vægge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Isabella_mor

Toshiba skriver:

dejligt  syntes de også fortjener en "lille tanke fra os på baby.dk"

ja.. jeg havde tænkt tanken selv. men jeg bor ikke tæt på dem så jeg havde ikke mulighed for at stille sådan noget på benene for dem.. 

men jeg har hvertfald overført en lille halvtreller  

du kan evt også købe en lille kurv med jule-guf/gaver til dem, de kommer måske til at tilbringe julen på sygehuset... ? tænker jeg.. 

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

signe. skriver:

Hmm, jeg var glad hvis folk kom med en DVD film, lidt snolder eller andet som kæresten og jeg kunne hygge med de lange aftener på sygehuset. For desværre kommer Michelle og hendes kæreste også til at være der længe eller et gavekort til cafebesøg elelr lignende, så når man har overskud til at komme udenfor sygehusets vægge...

ja det kunne nok være en go ide med film - blade og evt. gavekort  til en cafe eller lign

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

isabellamor skriver:

ja.. jeg havde tænkt tanken selv. men jeg bor ikke tæt på dem så jeg havde ikke mulighed for at stille sådan noget på benene for dem.. 

men jeg har hvertfald overført en lille halvtreller  

du kan evt også købe en lille kurv med jule-guf/gaver til dem, de kommer måske til at tilbringe julen på sygehuset... ? tænker jeg.. 

jaaaahhh konfekt skal de have.. jeg kan nok få min mor til at lave lidt ekstra...

Anmeld

14. december 2011

Isabella_mor

Toshiba skriver:

jaaaahhh konfekt skal de have.. jeg kan nok få min mor til at lave lidt ekstra...

jaa... 

Anmeld

14. december 2011

Ryberg

Jeg vil også gerne være med, overfører lidt senere!

Super initiativ

Anmeld

14. december 2011

millesofie

signe. skriver:

det var en god ide,

måske sådan et biograf gavekort for to personer  

Anmeld

14. december 2011

signe.

millesofie skriver:

det var en god ide,

måske sådan et biograf gavekort for to personer  

ja sådan noget... på et tidspunkt får de behov for at komme lidt ud, men stadig mulighed for at kunne komme hen til Viktor til pusle og spistetider..

Anmeld

14. december 2011

Benjamins'mor

Jeg vil gerne sende 1-2 dvd film til dig, som du kan sende med.

Godtnok er de brugte, men står og skal til at flytte, så har ikke mulighed for at overføre penge, men vil meget gerne donere en dvd eller to til dem.

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

KittyGirl skriver:

Jeg vil også gerne være med, overfører lidt senere!

Super initiativ

dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.