Godkendt til Julehjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

bybaby

jeg fik brev i går fra frelsen hær med gavekort på 350 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Chamomile

Hvor dejligt for dig

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Jeg har fået et brev hvor der står at jeg får et gavekort efter noget hygge tam-tam

Hvor meget det er på og hvor det er til, ved jeg ikke.

Jeg skal hente det på tirsdag

Der står også gavekort i det brev jeg har fået, men samtidig er der en lille seddel hvor på der står at man kan få brug for ekstra hænder til at bære vare. 

Der skal godt nok mange gavekort til for at en person ikke selv kan bærer dem 

Men er bare så glad for at være blevet godkendt, det er sønnikes første jul og den skulle gerne blive god

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

bybaby skriver:

jeg fik brev i går fra frelsen hær med gavekort på 350 kr

tillykke...

er altså spændt på hvad jeg skal ind og hente

Anmeld

15. december 2011

132319

Anonym skriver:

Der står også gavekort i det brev jeg har fået, men samtidig er der en lille seddel hvor på der står at man kan få brug for ekstra hænder til at bære vare. 

Der skal godt nok mange gavekort til for at en person ikke selv kan bærer dem 

Men er bare så glad for at være blevet godkendt, det er sønnikes første jul og den skulle gerne blive god

Ok, det stod der ikke noget om i mit brev men det er ho nok forskelligt fra sted til sted. Jeg kan også se at beløbene varrierer en del, troede egentlig at det var det samme i hele landet 

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Ok, det stod der ikke noget om i mit brev men det er ho nok forskelligt fra sted til sted. Jeg kan også se at beløbene varrierer en del, troede egentlig at det var det samme i hele landet 

troede faktisk også det var det samme.

Men umiddelbart lyder det til at der sker indsamlinger for hvert sted i landet og ikke som en samlet landsindsamling.

Anmeld

15. december 2011

bybaby

det kommer and på hvor mange man er i familien tro jeg  vi er kun mig og min søn

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

bybaby skriver:

det kommer and på hvor mange man er i familien tro jeg  vi er kun mig og min søn

Nå ja, det kan også være det er sådan de gør det

ville da være smart nok, for 2 personer har jo ikke brug for så meget som fx 4-5 personer har

Anmeld

16. december 2011

Anonym trådstarter

Rikke skriver:

Uh, lyder da spændende  Hvornår skal du hente? Skriver du ikke lige hvad det så var... bliver da lidt nysgerrig

Som lovet:

Nu er julehjælpspakken hentet, og det var vist godt jeg havde en med til at hjælpe med at bære. Fik en hel kasse fyldt med diverse tilbehør til en rigtig julemiddag (mandler, kirsebærsauce, rødkål, franske kartofler, glaskortofler osv osv osv) samt en masse godter, en pose med småkager og diverse typer ris, en pose hvori der var en and og en pakke klejner + et lækkert gavekort til Bilka/Føtex/A-Z på 400kr 

Så nu får sønnike og jeg en lækker jul og der er mulighed for at købe en lille gave eller to 

Anmeld

16. december 2011

babymus77

Anonym skriver:

Som lovet:

Nu er julehjælpspakken hentet, og det var vist godt jeg havde en med til at hjælpe med at bære. Fik en hel kasse fyldt med diverse tilbehør til en rigtig julemiddag (mandler, kirsebærsauce, rødkål, franske kartofler, glaskortofler osv osv osv) samt en masse godter, en pose med småkager og diverse typer ris, en pose hvori der var en and og en pakke klejner + et lækkert gavekort til Bilka/Føtex/A-Z på 400kr 

Så nu får sønnike og jeg en lækker jul og der er mulighed for at købe en lille gave eller to 

Åhh det varmer mit hjerte at høre!!!;-). Ønsker jer en glædelig jul samt et lykkebringende nytår;-)) knus Anne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.