Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tillykke - håber det letter en del og at I får en dejlig jul
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har fået tilsendt gavekort fra Frelsens Hær i år. 500 kr til Brugsen/Kvickly. Normalt skal man vist selv hente det, men da jeg boede langt væk fik jeg gavekort tilsendt. Lækkert
LenaJohansen skriver: Går ud fra at det er for sent at søge ?
Går ud fra at det er for sent at søge ?
Ja det er det, det sidste sted havde frist idag.
Toshiba skriver: der var ikke til børnene sidste år
der var ikke til børnene sidste år
Lidt trist. Men finder nok en løsning, nu skal jeg jo ikke rigtig tænke på maden
Anonym skriver: Lidt trist. Men finder nok en løsning, nu skal jeg jo ikke rigtig tænke på maden
eller er der jule hjælp herinde også der kan være nogle der står og skal af med noget børnene kunne bruge
Rikke skriver: Har fået tilsendt gavekort fra Frelsens Hær i år. 500 kr til Brugsen/Kvickly. Normalt skal man vist selv hente det, men da jeg boede langt væk fik jeg gavekort tilsendt. Lækkert
Det lyder ikke dårligt
Er spændt på hvad vi får, vi skal nemlig selv hente og i brevet var der i lagt en lille seddel hvor der stod: Venligst bemærk at du i år behøver hænder til at bære ekstra varer hjem.
Lidt kryptisk
Toshiba skriver: eller er der jule hjælp herinde også der kan være nogle der står og skal af med noget børnene kunne bruge
Det var selvfølgelig en mulighed...
Det vil jeg lige kigge på.
Tak for tippet
Anonym skriver: Det lyder ikke dårligt Er spændt på hvad vi får, vi skal nemlig selv hente og i brevet var der i lagt en lille seddel hvor der stod: Venligst bemærk at du i år behøver hænder til at bære ekstra varer hjem. Lidt kryptisk
Uh, lyder da spændende Hvornår skal du hente? Skriver du ikke lige hvad det så var... bliver da lidt nysgerrig
Rikke skriver: Uh, lyder da spændende Hvornår skal du hente? Skriver du ikke lige hvad det så var... bliver da lidt nysgerrig
Skal hente den på fredag
Skal nok lige skrive hvad der er i
Jeg har fået et brev hvor der står at jeg får et gavekort efter noget hygge tam-tam
Hvor meget det er på og hvor det er til, ved jeg ikke.
Jeg skal hente det på tirsdag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128