Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sabine...! skriver: takker... ihhh hvor blir vi mange... er i til boller og kagemand... ? eller skal jeg finde på noget andet...?
takker... ihhh hvor blir vi mange...
er i til boller og kagemand... ? eller skal jeg finde på noget andet...?
Menuen er perfekt til mig.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sabine...! skriver: oogkkakagtakker... ihhh hvor blir vi mange... er i til boller og kagemand... ? eller skal jeg finde på noget andet...?
oogkkakagtakker... ihhh hvor blir vi mange...
merichs skriver: Synes den fortjener en op'er Det kunne jo være der var nogen der havde overset den Og så laver jeg lige en samlet "deltagerliste" så det er overskueligt for Sabine, hvem der kommer. Skriv jer gerne på hvis jeg har glemt nogen /p> - Sabine - Sigrid - Tanja - Janni - Banaman89 - Merichs
Synes den fortjener en op'er Det kunne jo være der var nogen der havde overset den
Og så laver jeg lige en samlet "deltagerliste" så det er overskueligt for Sabine, hvem der kommer. Skriv jer gerne på hvis jeg har glemt nogen /p>
- Sabine
- Sigrid
- Tanja
- Janni
- Banaman89
- Merichs
Så blev der lige tilføjet en på listen
- Christina Cecilie
Mmm lyder lækkert Sabine
merichs skriver: Så blev der lige tilføjet en på listen - Christina Cecilie - Sabine - Sigrid - Tanja - Janni - Banaman89 - Merichs
jubii flere... godt jeg har en stor stue....
Sabine...! skriver: jubii flere... godt jeg har en stor stue....
Hahah ja det er heldigt
Er det os, du tænker på?
Jeg kommer alene uden Silas denne gang. Han er jo startet i DP og det kører bare så godt.
Christina.78 skriver: Er det os, du tænker på?
Nej en bruger herinde som hedder Christina Cecilie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128