Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kunne da godt finde på at troppe op
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Christina.78 skriver: Jeg kunne da godt finde på at troppe op
Det synes jeg du skal
Sabine...! skriver: Har her med lavet en ny tråd op et møde.... kom FRISK Esbjerg piger.... Jeg ved vi er mange.... vi har snakket om at holde et baby møde i det nye år.. ligger gerne hjem til.... ALLE er velkommen med og uden børn... både i maven og uden for maven...
Har her med lavet en ny tråd op et møde....
kom FRISK Esbjerg piger....
Jeg ved vi er mange....
vi har snakket om at holde et baby møde i det nye år..
ligger gerne hjem til....
ALLE er velkommen med og uden børn... både i maven og uden for maven...
Hej ..
Har i fundet en dato , jeg vil gerne være med !
Mvh Anna ..
tanja. skriver: Jamen så skal vi jo bare finde en dato alle kan
Jamen så skal vi jo bare finde en dato alle kan
Jeg er frisk HEEEEEEEEEEEELE uge 3
Jamen jeg er også frisk
Om det bliver med baby eller mave, ja det må tiden så vise... Hvis det er med baby så er det jo bare lige en gåtur med barnevogn Uge 3 - javel ja... Jeg har termin d. 15. og uge 3 begynder d. 16. såe... Ja... Spændende Ville I havde noget imod det blev i starten af ugen, jeg vil egentlig rigtig gerne med, men ja... Nu senere det bliver desto mindre er sandsynligheden jo for at jeg ikke er på hospitalet
-Sigrid- skriver: Jamen jeg er også frisk Om det bliver med baby eller mave, ja det må tiden så vise... Hvis det er med baby så er det jo bare lige en gåtur med barnevogn Uge 3 - javel ja... Jeg har termin d. 15. og uge 3 begynder d. 16. såe... Ja... Spændende Ville I havde noget imod det blev i starten af ugen, jeg vil egentlig rigtig gerne med, men ja... Nu senere det bliver desto mindre er sandsynligheden jo for at jeg ikke er på hospitalet
Vi kan jo evt foreslå d. 16 januar og så se om der er andre der kan der?
merichs skriver: Vi kan jo evt foreslå d. 16 januar og så se om der er andre der kan der?
'Amen så er jeg frisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128