Hvem sagde ugler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Dinna88

Mette. skriver:

Jeg tror godt jeg kunne tænke mig to så, også en der er lidt større, også med næb på.

Hvad tænker du af pris for dem?

Jeg vil lige forsøge mig med det! 

Jeg står og skal ud af døren, men i eftermiddag vil jeg lige prøve at se, om jeg kan lave en lidt større. Jeg skal lige høre - vil du kunne vaske dem? Som i, at de skal bruges som bamser? Så kan jeg nemlig ikke putte vat i dem Det vil nok cirka blive måske.... 80 kr for to lidt større Hvor høje tænker du, at du vil have dem? Jeg logger af nu, men tjekker så snart jeg er hjemme igen og så forsøger jeg mig med at lave en større en i eftermidddag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Dinna88

kirsti skriver:

et godt sted at sælge er amio.dk der kan du lave din egen 'butik' og sælge fra, så tager de selvf en procentdel for at du har annpncer der men det fungere rigtig godt lidt i stil med en dansk version af etsy

Uh, interessant! Jeg har godt set noget af det du laver, og min søster har jo købt uglehuer af dig

Tak for det!

Anmeld

14. december 2011

Mette.

Dinna88 skriver:

Jeg vil lige forsøge mig med det! 

Jeg står og skal ud af døren, men i eftermiddag vil jeg lige prøve at se, om jeg kan lave en lidt større. Jeg skal lige høre - vil du kunne vaske dem? Som i, at de skal bruges som bamser? Så kan jeg nemlig ikke putte vat i dem Det vil nok cirka blive måske.... 80 kr for to lidt større Hvor høje tænker du, at du vil have dem? Jeg logger af nu, men tjekker så snart jeg er hjemme igen og så forsøger jeg mig med at lave en større en i eftermidddag!

Det lyder rigtig godt!

Måske 7 og 10 cm, eller noget i den stil, ikke vildt med større. De behøver ikke kunne vaskes, de skal bare stå til pynt på min datters værelse..

Anmeld

14. december 2011

kirsti

Dinna88 skriver:

Uh, interessant! Jeg har godt set noget af det du laver, og min søster har jo købt uglehuer af dig

Tak for det!

det er ikke mig med uglehuerne det her er mig  https://www.baby.dk/debat/143868pi1/haandlavet/djaevlehuer-og-elefanthue-nyt-d--911.aspx

sælger du ikke noget eller sletter du annoncen koster det ikke noget det er kun i det øjeblik du sælger noget de tager en procentdel

Anmeld

14. december 2011

Laulund87

Wee! Hey kunne det ikke være fedt at lave dem på en snor sådan ligesom en flagranke? Så de hænger i en bue på væggen

Anmeld

14. december 2011

Gry91

Man kunne måske også lave en slags uro med dem ?

Jeg kunne i hvert fald godt finde på at købe sådan en

Anmeld

14. december 2011

SussieThyssen

Dinna88 skriver:

haha, der er jo stadig totalt ugle gang i den ved min søster, der er BESAT af ugler. 

Så moster her måtte jo igang med at hækle ugler til niecen. De skulle egentlig have næb og vinger, men jeg synes de er lidt mere trendy uden mulighed for at spise og flyve

Lad mig lige høre - kunne dette måske være bestillingsarbejde? Hækler efterhånden så meget, at jeg næsten må prøve at sælge tingene/tage imod bestillinger

Nej..ikke så længe der ikke er næb og fødder på dem.
Det kan gå uden fødder, men næb skal der ski være...så kunne du godt få solgt et par stykker til mig

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. december 2011

AdamsMor

Absolut enig i at de kan sælges og at de mangler et næb De er super søde!

Anmeld

15. december 2011

Emily2012<3

Næb og små fusser ville gøre meget tror jeg.

Anmeld

15. december 2011

Janni.

Er enig med de andre, de mangler næb og små fødder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.