Hvem sagde ugler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tror du der kan være salg i disse små fætre, hvis man selv vælger farver?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.153 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Dinna88

haha, der er jo stadig totalt ugle gang i den ved min søster, der er BESAT af ugler. 

Så moster her måtte jo igang med at hækle ugler til niecen. De skulle egentlig have næb og vinger, men jeg synes de er lidt mere trendy uden mulighed for at spise og flyve

Lad mig lige høre - kunne dette måske være bestillingsarbejde? Hækler efterhånden så meget, at jeg næsten må prøve at sælge tingene/tage imod bestillinger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Mette.

Dinna88 skriver:

haha, der er jo stadig totalt ugle gang i den ved min søster, der er BESAT af ugler. 

Så moster her måtte jo igang med at hækle ugler til niecen. De skulle egentlig have næb og vinger, men jeg synes de er lidt mere trendy uden mulighed for at spise og flyve

Lad mig lige høre - kunne dette måske være bestillingsarbejde? Hækler efterhånden så meget, at jeg næsten må prøve at sælge tingene/tage imod bestillinger

Hvor er de vildt søde, men hvis jeg må være helt ærlig synes jeg lidt de mangler næb bare..

Jeg kunne hvertfald godt være interesseret, hvis de fik et lille næb.

Anmeld

14. december 2011

Dinna88

hov, må lige påpege, at jeg lav lave alt muligt med dem. F.eks, hænge dem på en snor, både vandret og lodret Og har gang at lave nogle store blomster, man kan hænge imellem dem osv.

Anmeld

14. december 2011

Dinna88

Mette. skriver:

Hvor er de vildt søde, men hvis jeg må være helt ærlig synes jeg lidt de mangler næb bare..

Jeg kunne hvertfald godt være interesseret, hvis de fik et lille næb.

Yay! Det er absolut intet problem at lave et næb, og det er meget lidt garn der skal til, så det vil ikke en gang have en særlig betydning for en evt. pris

Anmeld

14. december 2011

_-Kathrine-_

Ja, med et næb tror jeg sagtens du kan sælge dem

Anmeld

14. december 2011

Mette.

Dinna88 skriver:

Yay! Det er absolut intet problem at lave et næb, og det er meget lidt garn der skal til, så det vil ikke en gang have en særlig betydning for en evt. pris

Det tror jeg kunne være rigtig fint.

Hvor store er de? og kan de eventuelt laves i to størrelser?

Anmeld

14. december 2011

Dinna88

Mette. skriver:

Det tror jeg kunne være rigtig fint.

Hvor store er de? og kan de eventuelt laves i to størrelser?

Ja, hvor store er de nu lige.... Måske 7 cm høje? Jeg kan ikke finde mit målebånd Om de kan laves i to størrelser skal jeg lige høre min mor ad. Det KAN de, mn spørgsmålet er, om vi (hun) kan lave dem størr selv Jeg kan vel egentlig bare lave flere udtagninger. Det burde de kunne!

Anmeld

14. december 2011

Dinna88

_-Kathrine-_ skriver:

Ja, med et næb tror jeg sagtens du kan sælge dem

Fantastisk!

Anmeld

14. december 2011

Mette.

Dinna88 skriver:

Ja, hvor store er de nu lige.... Måske 7 cm høje? Jeg kan ikke finde mit målebånd Om de kan laves i to størrelser skal jeg lige høre min mor ad. Det KAN de, mn spørgsmålet er, om vi (hun) kan lave dem størr selv Jeg kan vel egentlig bare lave flere udtagninger. Det burde de kunne!

Jeg tror godt jeg kunne tænke mig to så, også en der er lidt større, også med næb på.

Hvad tænker du af pris for dem?

Anmeld

14. december 2011

kirsti

et godt sted at sælge er amio.dk der kan du lave din egen 'butik' og sælge fra, så tager de selvf en procentdel for at du har annpncer der men det fungere rigtig godt lidt i stil med en dansk version af etsy

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.