samantha1986 skriver:
Vi to minder vist meget om hinanden.
Jeg blev i starten advaret om at jeg ikke måtte sige faren imod da han kunne tænde fuldstændig af. Manden er seriøst syg i hovedet. Så det har jeg aldrig turde. Men jeg holder mig helst fra ham, forstået på den måde at jeg ikke tager med ud og besøger ham hver gang han invitere.
Han er nøjagtig som din svigerfar. Utroligt der findes to af den slags. I vores tilfælde får han så aldrig lov til at passe vores børn.
Men måske er det meget godt de finder ud af at der faktisk er nogen der gerne vil give igen, og tør give igen. Håber når vi får børn at kæresten så vil have nemmere ved at mande sig op. Det er han nødt til.
min svigerfar hidser sig som sådan ikke op, han bliver f... børnefornærmet og hvis man havde nosser, ville de blive lange

men enig, skræmmende,at der er flere af slagsen.
I bliver nødt til at få snakket situationen igennem inden den bette kommer, for når først den bette er her, så er det endnu mere et helved tro mig..
Han skal have nogle retningslinjer ham svigerfar.. Og så skal din mand lærer at banke i bordet og sig STOP, han har lidt tid at øve sig på! Men et eller andet sted kan jeg godt forstå, at det er svært, det er det jo altid når det drejer sig om familie, især hvis han aldrig har reageret som du og jeg gerne vil have han skal.. Så mener faren måske bare, at du er den dominerende og det skal du f... ikke have lov til at være, så bliver han måske svinet til at han er en vatarm osv. så jeg forstår din mands dilemma, men hold nu op, det er virkelig så ufedt.
Anmeld