Galdesten - hvordan føles det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Jakob'sMor

Lunae skriver:

Update - det er desværre også galdesten jeg har!

Øv, vil de fjerne dem? Sidder de fast?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Wimmie

Lunae skriver:

Update - det er desværre også galdesten jeg har!

Øv 

Men i det mindste ved du hvad det er nu og at det som regel er ufarligt og at der kan gøres noget ved det.

Har du fået at vide om de vil gøre noget nu?

Hvor hyppigt får du anfald?

Anmeld

14. december 2011

Laulund87

Hvad skal du have gjort så?

Jeg havde rigtig mange galdesten og fik fjernet min galdeblære for et års tid siden. Hold op det var rart at komme af med de smerter

Anmeld

14. december 2011

jeanett 26

Har os fået fjernet min galdeblær for 2år siden, havde en del sten og fik fjernet nogle. Men blev ved at komme igen så de fjerne galdeblæren. Dejligt at man ik skal tænke på om det lige kommer igen i anfald.

Anmeld

14. december 2011

l.kjoeller

Lunae skriver:

Jeg har i det sidste års tid haft en del uforklarlige "anfald"
Det starter med at jeg føler mig oppustet og får kvalme. Så begynder en ekstrem pressen lige i solarplexus. Efterfølgende stråler det ud under ribbenene og til sidst føler det som en ring, som strækker sig under barmen og om i ryggen. Det gør ondt. Jeg kan ikke ligge ned og kan umuligt sove. Det varer ofte i 3-4 timer og så forsvinder det igen.

Lægen mistænker mig for at have galdesten og jeg skal derfor til ultralydsscanning i dag. Dog er jeg selv i tvivl, da jeg har læst, at galdesten føles som veer gange 10. Sådan føles det nu altså ikke.

Er der nogle af jer det har eller har haft det og hvordan føles det?

jeg syns den smerte du beskriver lyder som ´da jeg havde galdesten. er lige før man slår koldbøtter af smerte. smerten sad ikke i underlivet ved mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.