nu er min søn snart 26 mdr (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Christina :-)

Nessie skriver:

Hvor er han sød 

Jeg synes det er så vildt at man kan føre en nogenlunde forståelig samtale med dem nu, det havde man jo ikke tænkt så meget over for et år siden

ja syns det så dejligt man kan snakke med dem. min søn forstår stor set alt hvad jeg siger til ham men jeg syns godt nok der sker meget på 1 år han skal begynde i børnehavne den 1/8/12 forstår det ikk syns tiden går alt for stærkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Nessie

mor-30/10/09:) skriver:

ja syns det så dejligt man kan snakke med dem. min søn forstår stor set alt hvad jeg siger til ham men jeg syns godt nok der sker meget på 1 år han skal begynde i børnehavne den 1/8/12 forstår det ikk syns tiden går alt for stærkt

Vi har også snakket om det derhjemme, det er jo helt vildt med den udvikling. Det første år går alt jo bare kanon stærkt, og man tænker at man kan begynde at slappe lidt af, men nej, så er det sproget der lige kommer væltende

Det er fantastisk spændende at følge sådan et lille væsen 

Anmeld

14. december 2011

Nessie skriver:

Vi har også snakket om det derhjemme, det er jo helt vildt med den udvikling. Det første år går alt jo bare kanon stærkt, og man tænker at man kan begynde at slappe lidt af, men nej, så er det sproget der lige kommer væltende

Det er fantastisk spændende at følge sådan et lille væsen 

ja min søn er så ikk så glad for og snakke når der for mange men er vi alene så køre munden og vi har et meget spicelt forhod til hianden da han ikk kender sin far så han skal altid fortælle folk jeg er hans mor han peger på mig hele tiden og siger min mor min mor og vil gi mig et knuz

Anmeld

14. december 2011

Nessie

mor-30/10/09:) skriver:

ja min søn er så ikk så glad for og snakke når der for mange men er vi alene så køre munden og vi har et meget spicelt forhod til hianden da han ikk kender sin far så han skal altid fortælle folk jeg er hans mor han peger på mig hele tiden og siger min mor min mor og vil gi mig et knuz

Nåååhh, hvor er han sød

Daniel kan også blive jaloux, hvis andre børn kommer for tæt på, så får de lige at vide hvis mor det er

Anmeld

15. december 2011

Nessie skriver:

Nåååhh, hvor er han sød

Daniel kan også blive jaloux, hvis andre børn kommer for tæt på, så får de lige at vide hvis mor det er

de dejlige de børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.