nu er min søn snart 26 mdr (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. december 2011

Christina :-)

her lidt af skønheden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Nessie

Hvor er han en skøn lille fyr

Min søn er også 26 mdr., og puha, hvor udviklingen går stærkt i øjeblikket

Anmeld

14. december 2011

Nessie skriver:

Hvor er han en skøn lille fyr

Min søn er også 26 mdr., og puha, hvor udviklingen går stærkt i øjeblikket

ja jeg kan slet ikk følge væk . syns min lille dreng for sviner for værd dag der går

Anmeld

14. december 2011

Nessie

mor-30/10/09:) skriver:

ja jeg kan slet ikk følge væk . syns min lille dreng for sviner for værd dag der går

Uha ja. Den anden dag blev jeg endda lige sat på plads.

Det regnede, og jeg smed (kylede) bare lige min taske ind på bagsædet, og da jeg bagefter satte Daniel ind, sagde han meget alvorligt, med et strengt blik. Mor ikke kaste ting.....

Nej så kan man lære det, men det positive er da at ungen hører efter hvad man siger

Anmeld

14. december 2011

Nessie skriver:

Uha ja. Den anden dag blev jeg endda lige sat på plads.

Det regnede, og jeg smed (kylede) bare lige min taske ind på bagsædet, og da jeg bagefter satte Daniel ind, sagde han meget alvorligt, med et strengt blik. Mor ikke kaste ting.....

Nej så kan man lære det, men det positive er da at ungen hører efter hvad man siger

ja hehe sidstte uge da jeg hentede min søn i dp løb han fra mig og grinte af mig sage så elias det mor der bestemmer så du skal høre efter ! hvad tror du drengen gør stiller sig meget bestemt og siger NEJ.MIIG hehe mig og min dp kiggede på hinaden og grinte af ham

Anmeld

14. december 2011

Nessie

ja hehe sidstte uge da jeg hentede min søn i dp løb han fra mig og grinte af mig sage så elias det mor der bestemmer så du skal høre efter ! hvad tror du drengen gør stiller sig meget bestemt og siger NEJ.MIIG hehe mig og min dp kiggede på hinaden og grinte af ham

Det er en ret sjov alder de har nu, efteraber alt, og er drønfrække, på den gode måde

Anmeld

14. december 2011

Nessie skriver:

Det er en ret sjov alder de har nu, efteraber alt, og er drønfrække, på den gode måde

ja elsker den alder syns det så sødt når han snakker til mig

Anmeld

14. december 2011

Nessie

ja elsker den alder syns det så sødt når han snakker til mig

Og de prøver virkelig at gøre sig forståelige med deres lille stemme, men nogen gange må man bare give op

Anmeld

14. december 2011

Nessie skriver:

Og de prøver virkelig at gøre sig forståelige med deres lille stemme, men nogen gange må man bare give op

ja når min søn siger som en kat kan jeg ikk lade være med og grine for det kommer virkelig helt nede fra maven og så lyder det som en pige hehe og så han begyndt og sige hans navn han lader som om han snakker i mobil så siger hej elias og når han snakker med sin olemor siger han hej det elias hvem er det osv syns det så sødt

Anmeld

14. december 2011

Nessie

ja når min søn siger som en kat kan jeg ikk lade være med og grine for det kommer virkelig helt nede fra maven og så lyder det som en pige hehe og så han begyndt og sige hans navn han lader som om han snakker i mobil så siger hej elias og når han snakker med sin olemor siger han hej det elias hvem er det osv syns det så sødt

Hvor er han sød 

Jeg synes det er så vildt at man kan føre en nogenlunde forståelig samtale med dem nu, det havde man jo ikke tænkt så meget over for et år siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.