kontakt til en afdød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Caroline86

Kris89 skriver:

det kan sagtens lade sig gøre... og jeg synes da du skal tage at søge på google. jeg ved ikke om hun gør i med mennesker også, men tjek www.win-healing.dk

hun er SUPER dygtig og ikke vildt dyr, du er nok nød til at få kontakt til en som ved hvordan og hvorledes det hele skal gøres og som kan hjælpe dig

tak skal du have!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Caroline86

tenna1990 skriver:

hvis du er villig så kan du selv komme i kontakt med de afdøde og den/de personer du vil snakke med igennem den åndelig verden .

det er fordi jeg ikke kan komme i kontakt med ham her har forsøgt!

Jeg har haft fin kontakt til andre, men kan slet ikke finde ham her det er derfor jeg tror jeg har brug for hjælp!

Anmeld

13. december 2011

Caroline86

MaleneG skriver:

Ja det er noget jeg har gjort mig i.

Det er simpelt, men man skal være rimelig afklaret med sig selv omkring det, og hvad man forventer af det. kroppen kan godt reagere lidt voldtsomt fysisk de første par gange, indtil man ved hvordan og hvorledes. 

ja, det ved jeg søde!

Har selv prøvet det tidligere, men her kan jeg slet ikke trænge igennem... der er bare sort

Tror jeg har brug for én med bedre kontakt end jeg selv har... mit er jo aldrig "trænet" men blot tilfældig kontakt, så at sige

Anmeld

13. december 2011

Caroline86

Kris89 skriver:

det kan sagtens lade sig gøre... og jeg synes da du skal tage at søge på google. jeg ved ikke om hun gør i med mennesker også, men tjek www.win-healing.dk

hun er SUPER dygtig og ikke vildt dyr, du er nok nød til at få kontakt til en som ved hvordan og hvorledes det hele skal gøres og som kan hjælpe dig

der kommer desværre ingen side frem når jeg klikker på dit link

Anmeld

13. december 2011

Frk.Skruk

Caroline86 skriver:

det er fordi jeg ikke kan komme i kontakt med ham her har forsøgt!

Jeg har haft fin kontakt til andre, men kan slet ikke finde ham her det er derfor jeg tror jeg har brug for hjælp!

Hvordan kommer du i kontakt med dem?

Anmeld

13. december 2011

Caroline86 skriver:

Er der nogen af Jer der har erfaringer som I har lyst til at dele?

I er velkomne til at skrive privat til mig hvis I ikke har lyst til at "stå frem", men jeg har brug for at få sat ansigt på folk og vide at det er seriøst, så jeg har valgt ikke at tillade annonyme svar...

Håber I forstår!

Det er virkelig noget der ligger mig MEGET på sinde, så jeg håber nogen kan komme med et godt råd eller to!

Knus Caroline

Jeg har lige bestået 4 forskellige kurser inden for forskelligt alternativt, desværre ikke lige kontakt til afdød.

Dog snakkede vi meget om det på et af kurserne, og der fik vi at vide at det ikke er sikkert at du kan få kontakt til en afdød, hvis du eller den afdøde ikke har 'brug for det'!

Anmeld

13. december 2011

Kris89

Caroline86 skriver:

der kommer desværre ingen side frem når jeg klikker på dit link

prøv www.winn-healing.dk

Anmeld

13. december 2011

Caroline86

Frk.Skruk skriver:

Hvordan kommer du i kontakt med dem?

jeg kan ikke rigtigt forklare det... men ved at "udnytte" en situation hvor jeg virkelig har brug for dem! Så har jeg på en eller anden måde fået dem frem (nogle vil jo sige at det er ren indbildning )

Tror ikke det nødvendigvis er noget jeg selv gør, men nok snarere noget de gør, fordi de ser en mulighed i at komme "tilbage" ved at kontakte mig...

giver det overhovedet mening?

Anmeld

13. december 2011

Caroline86

Tilmeldt skriver:

Jeg har lige bestået 4 forskellige kurser inden for forskelligt alternativt, desværre ikke lige kontakt til afdød.

Dog snakkede vi meget om det på et af kurserne, og der fik vi at vide at det ikke er sikkert at du kan få kontakt til en afdød, hvis du eller den afdøde ikke har 'brug for det'!

er ret sikker på vi begge har behov for det.. jeg har i hvert fald

Anmeld

13. december 2011

Caroline86

Kris89 skriver:

prøv www.winn-healing.dk

tak.. nu virkede det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.