kontakt til en afdød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.927 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. december 2011

Caroline86

Er der nogen af Jer der har erfaringer som I har lyst til at dele?

I er velkomne til at skrive privat til mig hvis I ikke har lyst til at "stå frem", men jeg har brug for at få sat ansigt på folk og vide at det er seriøst, så jeg har valgt ikke at tillade annonyme svar...

Håber I forstår!

Det er virkelig noget der ligger mig MEGET på sinde, så jeg håber nogen kan komme med et godt råd eller to!

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

heaven

prøv sussie - hun kan vist sådan noget.....

Jannie

Anmeld

13. december 2011

Caroline86

heaven skriver:

prøv sussie - hun kan vist sådan noget.....

Jannie

hun er ikke online

Anmeld

13. december 2011

Kris89

jeg har ikke talt med en afdød. men har før snakket med en vildt fremmeds afdøde hund ved hjælp af et kursus...

som sagt var damen vildt fremmed, men jeg kunne lige fortælle hende hvor de gik tur, hvor hunden havde ligget, at den havde passet på hende i en periode hvor hun var meget ked (hun fortalte efterfølgende at dette måtte være under hendes skilsmisse)

ved ikke om du overhovedet kan bruge dette til noget men et svar fik du

Anmeld

13. december 2011

Den lykkelige

Jeg har ikke prøvet det... men nøj hvor ville jeg bare gerne.. SAVNER mine elskede bedstemor og far som er døde indenfor få år..
Følger lige med..

Anmeld

13. december 2011

Caroline86

Kris89 skriver:

jeg har ikke talt med en afdød. men har før snakket med en vildt fremmeds afdøde hund ved hjælp af et kursus...

som sagt var damen vildt fremmed, men jeg kunne lige fortælle hende hvor de gik tur, hvor hunden havde ligget, at den havde passet på hende i en periode hvor hun var meget ked (hun fortalte efterfølgende at dette måtte være under hendes skilsmisse)

ved ikke om du overhovedet kan bruge dette til noget men et svar fik du

jamen jeg tror nemlig godt på at man kan være heldig at få kontakt til en afdød...

bilder mig selv ind at jeg har haft kontakt med afdøde tidligere, men ham her kan jeg ikke finde derude så jeg har brug for hjælp og kontrol!

Anmeld

13. december 2011

Kris89

Caroline86 skriver:

jamen jeg tror nemlig godt på at man kan være heldig at få kontakt til en afdød...

bilder mig selv ind at jeg har haft kontakt med afdøde tidligere, men ham her kan jeg ikke finde derude så jeg har brug for hjælp og kontrol!

det kan sagtens lade sig gøre... og jeg synes da du skal tage at søge på google. jeg ved ikke om hun gør i med mennesker også, men tjek www.win-healing.dk

hun er SUPER dygtig og ikke vildt dyr, du er nok nød til at få kontakt til en som ved hvordan og hvorledes det hele skal gøres og som kan hjælpe dig

Anmeld

13. december 2011

Hougaard92

Caroline86 skriver:

Er der nogen af Jer der har erfaringer som I har lyst til at dele?

I er velkomne til at skrive privat til mig hvis I ikke har lyst til at "stå frem", men jeg har brug for at få sat ansigt på folk og vide at det er seriøst, så jeg har valgt ikke at tillade annonyme svar...

Håber I forstår!

Det er virkelig noget der ligger mig MEGET på sinde, så jeg håber nogen kan komme med et godt råd eller to!

Knus Caroline

Puhaaa, det er også en ting jeg også godt kunne tænke mig at prøve.

Men det virker meget så uvirkeligt at man kan gøre det.

Men det må være helt specielt. Håber du finder en der kan hjælpe dig med af få kontakt til en afdød.

Anmeld

13. december 2011

tenna1990

hvis du er villig så kan du selv komme i kontakt med de afdøde og den/de personer du vil snakke med igennem den åndelig verden .

Anmeld

13. december 2011

MaleneG

Ja det er noget jeg har gjort mig i.

Det er simpelt, men man skal være rimelig afklaret med sig selv omkring det, og hvad man forventer af det. kroppen kan godt reagere lidt voldtsomt fysisk de første par gange, indtil man ved hvordan og hvorledes. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.