Silas 9 mdr - billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Dansker I Holland

Janni. skriver:

Det er de også, både af udseende og væremåde. Sjovt at se/mærke som personligheden træder frem nu. Silas er en bestemt lille herre når det tager ham 

Hehe lyder som om han har MEGET tilfælles med min datter nikita som lige er fyldt 1 år griner.. Hun er osse meget bestemt og har et godt temperament  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Janni.

Dansker I Holland skriver:

Hehe lyder som om han har MEGET tilfælles med min datter nikita som lige er fyldt 1 år griner.. Hun er osse meget bestemt og har et godt temperament  

Glæder mig til at være sammen med Silas hver dag. Lige før jeg kan se/mærke forandringer hver dag. 

Han er en dejlig bette knægt, en drillepind uden lige (han sender feks sin far et bestemt blik, og suser afsted på bedste militær-stil-kravleri og fanger en af de få ledninger han kan nå.) Og reagerer farmand ikke, så får ledningen nogen ekstra tæsk, samtidig med at Silas giver sit bedste brøl fra sig ha ha.

Åh hvor jeg elsker den knægt. 

Anmeld

13. december 2011

Dansker I Holland

Janni. skriver:

Glæder mig til at være sammen med Silas hver dag. Lige før jeg kan se/mærke forandringer hver dag. 

Han er en dejlig bette knægt, en drillepind uden lige (han sender feks sin far et bestemt blik, og suser afsted på bedste militær-stil-kravleri og fanger en af de få ledninger han kan nå.) Og reagerer farmand ikke, så får ledningen nogen ekstra tæsk, samtidig med at Silas giver sit bedste brøl fra sig ha ha.

Åh hvor jeg elsker den knægt. 

Hehe han lyder bare super dejlig og fræk smiler... Nikita skal ALTID hen og trække i gardinerne SELVOM vi har sagt nej før ggg... Så bliver hun sur og banker hovedet ned i gulvet.. totalt dramaqueen.. GGG 

Anmeld

13. december 2011

Janni.

Dansker I Holland skriver:

Hehe han lyder bare super dejlig og fræk smiler... Nikita skal ALTID hen og trække i gardinerne SELVOM vi har sagt nej før ggg... Så bliver hun sur og banker hovedet ned i gulvet.. totalt dramaqueen.. GGG 

Åh jeg kan lige se det for mig. Sikke en herlig pige i har. Men stakkels hoved. Håber det går over med tiden, ellers må hun da gå med kronisk hovedpine hi hi 

Anmeld

13. december 2011

merichs

Janni. skriver:

Det koster så lige et stykke kage, næste gang vi ses 

Hahaha Deal

Anmeld

13. december 2011

Dansker I Holland

Janni. skriver:

Åh jeg kan lige se det for mig. Sikke en herlig pige i har. Men stakkels hoved. Håber det går over med tiden, ellers må hun da gå med kronisk hovedpine hi hi 

Hehe ja.. Det er heldigvis ikke så hårdt hun gør det griner..

Anmeld

13. december 2011

lycly

Hvor er han bare skøn! Kan godt lide det billede med alle dvd'erne ud over det hele

Anmeld

13. december 2011

Nessie

Sikke en skøn lille nisse

Dejlige billeder af en glad lille dreng

Anmeld

13. december 2011

Pige2009

En skøn lille basse Kan især lide billedet med alle DVD'erne

Anmeld

13. december 2011

bullerbassen

Skønne Silas - så stor han bliver . Der er gang i sagerne nu - mor & far er kommet på arbejde . Det ser ud til han lever helt optil navnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.