Silas 9 mdr - billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

merichs

Janni. skriver:

Hi hi.. Tror du er for gammel  Selvom du er en lækkermås 

Ja det er jeg nok  Men tak for kompliment

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Dansker I Holland

Hvor er han dog dejlig

Anmeld

13. december 2011

smokin

Janni. skriver:

Tak Zette 

vildt jeg synes lige du har født....  

Anmeld

13. december 2011

Janni.

merichs skriver:

Ja det er jeg nok  Men tak for kompliment

Det koster så lige et stykke kage, næste gang vi ses 

Anmeld

13. december 2011

Janni.

Zette skriver:

vildt jeg synes lige du har født....  

Ja det går sørme for stærkt. Og indenfor kort tid forlader han sin lune rede hver dag i nogen timer.  

Han er så klar, og jeg er bestemt klar til at komme ud blandt andre - skal bare lige finde et job (optimist, tjaaeh) 

Anmeld

13. december 2011

Janni.

Dansker I Holland skriver:

Hvor er han dog dejlig

Mange tak  Glæder mig at du kan li ham - eller hans udseende 

Anmeld

13. december 2011

smokin

Janni. skriver:

Ja det går sørme for stærkt. Og indenfor kort tid forlader han sin lune rede hver dag i nogen timer.  

Han er så klar, og jeg er bestemt klar til at komme ud blandt andre - skal bare lige finde et job (optimist, tjaaeh) 

Afsted med ham så....  Malou var 8 måneder da hun startede så hun var meget lille og jeg savnede hende HVER dag! Men hun har et stærkt bånd til sin DP nu - hvilket er fantastisk.

Selvfølgelig finder du et job - hvilket slags søger du? Det er squ dejligt at få et afbræk i hverdagen fra bleer og babygråd 

Anmeld

13. december 2011

Dansker I Holland

Janni. skriver:

Mange tak  Glæder mig at du kan li ham - eller hans udseende 

Hehe selv tak Jeg synes babyer/børn er SÅ nuttede altså Især i den alder  

Anmeld

13. december 2011

Janni.

Dansker I Holland skriver:

Hehe selv tak Jeg synes babyer/børn er SÅ nuttede altså Især i den alder  

Det er de også, både af udseende og væremåde. Sjovt at se/mærke som personligheden træder frem nu. Silas er en bestemt lille herre når det tager ham 

Anmeld

13. december 2011

Janni.

Zette skriver:

Afsted med ham så....  Malou var 8 måneder da hun startede så hun var meget lille og jeg savnede hende HVER dag! Men hun har et stærkt bånd til sin DP nu - hvilket er fantastisk.

Selvfølgelig finder du et job - hvilket slags søger du? Det er squ dejligt at få et afbræk i hverdagen fra bleer og babygråd 

Han har først pladsen fra 2. Januar, men det er også lige om hjørnet. Og han har fået plads hos en mandlig dagplejer hvilket jeg er super glad for. Jo mere der sker omkring ham, jo bedre. 

Jeg søger som social- og sundhedshjælper. Desværre er udbuddet ikke så stort, men så må jeg se på muligheden for vikar firmaer. Der plejer at være en del, og så kan jeg selv vælge mine arbejdsdage, samt tider. Det vil heller ikke være så tosset 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.