Ihh Slagelse har den bedste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

.....

Årh det var da sødt gjordt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

mortilfreja

Trolde_mor skriver:

Hehe okay Hvordan ser din mand ud?

Han er den eneste - så vidt jeg ved, der er lidt mørk i huden. Desværre kender jeg ikke hans navn

Han er lyshåret og sådan ja alm  hehe.. Men har lige spurgt ham men det er ikke ham

Er det en bybuschauffør???

Og hvordan ser han ud??

Anmeld

14. december 2011

Isabella_mor

Trolde_mor skriver:

ihh... Slagelse har den bedste buschauffør i hele landet - uden tvivl. Han er altid glad for at se en, hyggesnakker med Kian hvis der er tid, og lader ham se instrumentbræt. Og ikke nok med det, så har han på mystisk vis fået fat i Ronnies nummer og ringer og spørger om ikke jeg har mistet mit månedskort. Det har jeg og saaaavnet det. Jamen hvis Ronnie lige stiller sig ud til vejen så kører han forbi med bussen om 10 min. ♥ Arhem altså.. findes der en sødere mand? så hurtigt bikse en slikpose sammen med julegodter til hans bustur, og så løb Ronnie ud til vejen Han havde ringet til nummeroplysningen, ud fra adressen på mit kort, og så fået kærestens nummer Alt det besvær, bare for at give mig mit buskort. Ihh... det er da christmas spirit der vil noget

hvor fint det er dejligt...

kender godt det der med at kunder taber kort. dankort, mastercard, sygesikring osv i min butik. der har vi så heldigvis De gule sider på computeren så vi kan finde telefonnummer på de personer der så har tabt deres egendel..  

Anmeld

14. december 2011

Trolde_mor

Han er lyshåret og sådan ja alm  hehe.. Men har lige spurgt ham men det er ikke ham

Er det en bybuschauffør???

Og hvordan ser han ud??

Hm.. lyshåret.. dem er der vist nogle stykker af? hehev

Jamen mørk i huden, mørk kort hår, ved han har kone og børn, kører bybus, ofte bus 32, 312 og 313...

Anmeld

14. december 2011

mortilfreja

Trolde_mor skriver:

Hm.. lyshåret.. dem er der vist nogle stykker af? hehev

Jamen mørk i huden, mørk kort hår, ved han har kone og børn, kører bybus, ofte bus 32, 312 og 313...

Okay men 32, 312 og 313 er landbusser, ikke bybusser  Men han siger os ik rigtig noget..

Men da dejligt at han er sød ved jer

Anmeld

14. december 2011

Trolde_mor

isabellamor skriver:

hvor fint det er dejligt...

kender godt det der med at kunder taber kort. dankort, mastercard, sygesikring osv i min butik. der har vi så heldigvis De gule sider på computeren så vi kan finde telefonnummer på de personer der så har tabt deres egendel..  

Ihh så hører du jo med til en af de skønne mennesker der lige gør lidt ekstra, og glæder mennesker omkring dig Hvor dejligt

Anmeld

14. december 2011

Trolde_mor

mortilfreja skriver:

Okay men 32, 312 og 313 er landbusser, ikke bybusser  Men han siger os ik rigtig noget..

Men da dejligt at han er sød ved jer

okay, det er der også noget der hedder? hehe.. men ja, han kører også tror det er murevej i hvert fald

Kan desværre ikke lige fortælle mere..

Men ja, det er det

Anmeld

14. december 2011

Isabella_mor

Trolde_mor skriver:

Ihh så hører du jo med til en af de skønne mennesker der lige gør lidt ekstra, og glæder mennesker omkring dig Hvor dejligt

jeg gør jo bare hvad jeg gerne ville have nogen gjorde hvis det skulle ske for mig.. 

Anmeld

14. december 2011

Trolde_mor

isabellamor skriver:

jeg gør jo bare hvad jeg gerne ville have nogen gjorde hvis det skulle ske for mig.. 

Men sådan er der jo nogle der slet ikke tænker. Men dejligt at der er nogen der gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.