Ihh Slagelse har den bedste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. december 2011

Trolde_mor

ihh... Slagelse har den bedste buschauffør i hele landet - uden tvivl. Han er altid glad for at se en, hyggesnakker med Kian hvis der er tid, og lader ham se instrumentbræt. Og ikke nok med det, så har han på mystisk vis fået fat i Ronnies nummer og ringer og spørger om ikke jeg har mistet mit månedskort. Det har jeg og saaaavnet det. Jamen hvis Ronnie lige stiller sig ud til vejen så kører han forbi med bussen om 10 min. ♥ Arhem altså.. findes der en sødere mand? så hurtigt bikse en slikpose sammen med julegodter til hans bustur, og så løb Ronnie ud til vejen Han havde ringet til nummeroplysningen, ud fra adressen på mit kort, og så fået kærestens nummer Alt det besvær, bare for at give mig mit buskort. Ihh... det er da christmas spirit der vil noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

maria87

Trolde_mor skriver:

ihh... Slagelse har den bedste buschauffør i hele landet - uden tvivl. Han er altid glad for at se en, hyggesnakker med Kian hvis der er tid, og lader ham se instrumentbræt. Og ikke nok med det, så har han på mystisk vis fået fat i Ronnies nummer og ringer og spørger om ikke jeg har mistet mit månedskort. Det har jeg og saaaavnet det. Jamen hvis Ronnie lige stiller sig ud til vejen så kører han forbi med bussen om 10 min. ♥ Arhem altså.. findes der en sødere mand? så hurtigt bikse en slikpose sammen med julegodter til hans bustur, og så løb Ronnie ud til vejen Han havde ringet til nummeroplysningen, ud fra adressen på mit kort, og så fået kærestens nummer Alt det besvær, bare for at give mig mit buskort. Ihh... det er da christmas spirit der vil noget

var vi alle bare så gode ved hinanden, vil det være en fantastisk verden..... 

Anmeld

13. december 2011

jydeinden

Trolde_mor skriver:

sikke en sød mand må man sige

Anmeld

13. december 2011

IngenKoPåIsen

Det er den slags mennesker, der gør verden til et bedre sted! 

Anmeld

13. december 2011

Mangler en 'Synes godt om' knap!!!

Stine og Lisa.

Anmeld

13. december 2011

Trolde_mor

Kan kun give jer ret. Hvis bare vi alle var så gode ved hinanden Men føler også at jeg må bestræbe mig på at gøre noget godt videre. Måske man skulle starte en tråd, der hedder gør noget godt for et andet menneske?

Anmeld

14. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja nogle mennesker er bare født gode! For 10 år siden, i en volsom snestorm ringede det pludselig på min dør og udenfor stod min pizza mand som jeg havde mødt 3 gange før. Han kom lige forbi med en pizza, fordi han var kommet til at tænke på at jeg nok ik havde ku komme ud og handle pga den voldsomme snestorm, som havde varet i flere dage. Han sku ud med nogle pizzaer i nærheden af mig og havde lige en Extra med, som han syntes jeg sku ha!Havde åbenbart gjort indtryk på ham at min mor havde været på besøg de gange han før haved været der og det mente han var så dejligt at se i Danmark. Der er jo faktisk en film somme hedder pay it forward som handler om at gøre noget godt for 5 andre mennekser. Både dem man kender og vildt fremmede!! Vh Stine. 

Anmeld

14. december 2011

Trolde_mor

StineW79 skriver:

Ja nogle mennesker er bare født gode! For 10 år siden, i en volsom snestorm ringede det pludselig på min dør og udenfor stod min pizza mand som jeg havde mødt 3 gange før. Han kom lige forbi med en pizza, fordi han var kommet til at tænke på at jeg nok ik havde ku komme ud og handle pga den voldsomme snestorm, som havde varet i flere dage. Han sku ud med nogle pizzaer i nærheden af mig og havde lige en Extra med, som han syntes jeg sku ha!Havde åbenbart gjort indtryk på ham at min mor havde været på besøg de gange han før haved været der og det mente han var så dejligt at se i Danmark. Der er jo faktisk en film somme hedder pay it forward som handler om at gøre noget godt for 5 andre mennekser. Både dem man kender og vildt fremmede!! Vh Stine. 

Aww.. hvor sødt og betænksomt af ham Det er så dejligt at så skønne mennesker er til

Det var nemligogså lige den jeg tænkte på Den er super god Og man får jo virkelig også lyst til at gøre noget en for anden, fordi man bliver så glad

Anmeld

14. december 2011

mortilfreja

Trolde_mor skriver:

Sikke en sød chauffør  Men vi har kun søde buschauffører i Slagelse.. Min mand er oz buschauffør i Slagelse

Hvad hedder den søde chauffør???

Anmeld

14. december 2011

Trolde_mor

mortilfreja skriver:

Sikke en sød chauffør  Men vi har kun søde buschauffører i Slagelse.. Min mand er oz buschauffør i Slagelse

Hvad hedder den søde chauffør???

Hehe okay Hvordan ser din mand ud?

Han er den eneste - så vidt jeg ved, der er lidt mørk i huden. Desværre kender jeg ikke hans navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.