At lægge budget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Bassemor<3

jeg har faktisk lige hjulpet en veninde med en opgave der handler om at lægge budget, jeg har lavet et helt eksempel, som er fiktivt. men måske du kan bruge det, hvis du sender din mail til mig kan jeg sende det til dig ) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Carina1977

Musse21 skriver:

Det skal du bestemt ikke.. Min kæreste havde heller ikke prøvet det før jeg lavede et for ham..

Hehe okay  Men det er jo også meget sundt at prøve. Man får jo helt sikkert også et meget bedre indblik i sin økonomi, ved at gøre det 

Anmeld

13. december 2011

Carina1977

babyboy2012 skriver:

jeg har faktisk lige hjulpet en veninde med en opgave der handler om at lægge budget, jeg har lavet et helt eksempel, som er fiktivt. men måske du kan bruge det, hvis du sender din mail til mig kan jeg sende det til dig ) 

Det vil jeg gøre 

Så meget input som muligt, ville hjælpe mig enormt. Jeg sender lige min mail-adresse i en pb 

Anmeld

13. december 2011

Bassemor<3

Carina1977 skriver:

Det vil jeg gøre 

Så meget input som muligt, ville hjælpe mig enormt. Jeg sender lige min mail-adresse i en pb 

bare i orden 

Anmeld

13. december 2011

Musse21

Det gør man bestemt.. Nogle gange går der helt sport i det for mig.. Netop fordi med det budget kan man se hvor mange penge man har tilbage hvis man spare nogle afde luxus ting væk

Anmeld

13. december 2011

Trine89

Jeg har lavet et via min netbank (har nordea) 

Og der udflyder man første hvilke typer indtægter og udgifter man har og så kan man derefter sætte talene ind de rigtige steder. 
det er faktisk ret nemt.

og man jeg har sat ind hvornår vi betaler de forskellige ting. vi betaler fx forsikring hver 6 mdr. så der er nogen nogle mdr hvor den bare er blank men kan også som du selv skriver på nogle punkter renge sammen hva men giver om året og så dele den op i 12 så der bliver lagt penge tilside hver mdr. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.