At lægge budget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.262 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. december 2011

Carina1977

Ja jeg har aldrig nogensinde lagt et budget, og nu vil min bankrådgiver åbenbart have at jeg selv lægger et budget, og får afleveret til hende sammen med årsopgørelse + forskudsopgørelse inden på tirsdag, hvor jeg skal til møde med hende.

Det er altid min bankrådgiver, der har ordnet det for mig, så jeg er derfor ret blank på det område.

Hvordan gør man? Finder man bare ud af hvad der skal betales, hvor meget på årsbasis og dividerer med 12, for at få det pr. måned...eller hvordan og hvorledes? Hvordan stiller man det op?

Føler mig fortabt lige på det her område 

Forstår ikke hvorfor hun vil have at jeg lægger et budget, når nu mit budget har hængt fint sammen med et fint overskud de sidste  3 år.

Nå, men en gang skal være den første.....nu skal jeg bare lige finde overskudet frem først, så jeg har en frisk hjerne at arbejde med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Musse21

Nykredit har et rigtig fint skema man kan stille det hele op i

Anmeld

13. december 2011

Dinsen

Nu ved jeg ikke hvilken bank du har, men vores bank har på deres homebanking en fantastisk budget liggende hvor man kan se hvad der ska ind hver mdr. Men det kommer jo også an på, om du evt. betaler lidt til forsikring,  hver mdr. eller du betaler det hele af en gang... 

Hos os vi  jo at i den mdr. smutter der lidt mere, for der ska der evt. betales forsikring... Vi ved at hver 4 mdr. ska vi nok have olie på, og det har vi også sat ind.. 

Men hvertfald vores bank har sådan en budget liggende hvor man bare ska skrive div. beløb ind. og hvor der er "forslag" til div udbetalinger... 

Ved ik om det giver nogen mening 

Anmeld

13. december 2011

Carina1977

Musse21 skriver:

Nykredit har et rigtig fint skema man kan stille det hele op i

Ok...det vil jeg lige prøve at kigge på, tak 

Anmeld

13. december 2011

Holbæktrunten

Carina1977 skriver:

Ja jeg har aldrig nogensinde lagt et budget, og nu vil min bankrådgiver åbenbart have at jeg selv lægger et budget, og får afleveret til hende sammen med årsopgørelse + forskudsopgørelse inden på tirsdag, hvor jeg skal til møde med hende.

Det er altid min bankrådgiver, der har ordnet det for mig, så jeg er derfor ret blank på det område.

Hvordan gør man? Finder man bare ud af hvad der skal betales, hvor meget på årsbasis og dividerer med 12, for at få det pr. måned...eller hvordan og hvorledes? Hvordan stiller man det op?

Føler mig fortabt lige på det her område 

Forstår ikke hvorfor hun vil have at jeg lægger et budget, når nu mit budget har hængt fint sammen med et fint overskud de sidste  3 år.

Nå, men en gang skal være den første.....nu skal jeg bare lige finde overskudet frem først, så jeg har en frisk hjerne at arbejde med 

Hvis du har lyst, vil jeg gerne sende dig en kopi af mit buget... (bare send mig en pb med din email) Det er lavet i et nemt og overskueligt skema hvor du bare kan sætte dine tal ind i stedet...

Jeg har sat de forskellige betalinger på de mdr de skal betales, så jeg kan se hvornår og hvor meget min bugetkonto går/må gå i minus......

Anmeld

13. december 2011

Musse21

13. december 2011

Carina1977

Dinsen skriver:

Nu ved jeg ikke hvilken bank du har, men vores bank har på deres homebanking en fantastisk budget liggende hvor man kan se hvad der ska ind hver mdr. Men det kommer jo også an på, om du evt. betaler lidt til forsikring,  hver mdr. eller du betaler det hele af en gang... 

Hos os vi  jo at i den mdr. smutter der lidt mere, for der ska der evt. betales forsikring... Vi ved at hver 4 mdr. ska vi nok have olie på, og det har vi også sat ind.. 

Men hvertfald vores bank har sådan en budget liggende hvor man bare ska skrive div. beløb ind. og hvor der er "forslag" til div udbetalinger... 

Ved ik om det giver nogen mening 

Jeg har nordea....så de burde da i hvert fald have sådan et skema. hvis sådan en stor bank ikke har det, hvem har så hehe 

jeg har nogle større poster nogle gange om året, men jeg har jo altid sørget for at få lagt mit budget efter dette, sådan at det altid har gået op.....der har altid været mindst 4000 kr. på min budget-konto, ligegyldigt hvor mange udgifter der har været de forskellige måneder. Derfor synes jeg jo, at jeg har et fint budget 

Anmeld

13. december 2011

Carina1977

Holbæktrunten skriver:

Hvis du har lyst, vil jeg gerne sende dig en kopi af mit buget... (bare send mig en pb med din email) Det er lavet i et nemt og overskueligt skema hvor du bare kan sætte dine tal ind i stedet...

Jeg har sat de forskellige betalinger på de mdr de skal betales, så jeg kan se hvornår og hvor meget min bugetkonto går/må gå i minus......

Åhh det må du gerne. Så kan jeg i hvert fald få en ide om, hvordan jeg skal gøre det.

Jeg skriver lige min mail i en pb 

Anmeld

13. december 2011

Carina1977

Musse21 skriver:

http://www.nykredit.dk/privat/info/bank/budgetskema.xml

Og så er det kvikbudget skema

Tusind tak jeg vil lige få kigget nærmere på det.

For dælen....jeg er 34 år, og har aldrig lagt et budget. Føler jeg mig dum nu? yeps 

Anmeld

13. december 2011

Musse21

Det skal du bestemt ikke.. Min kæreste havde heller ikke prøvet det før jeg lavede et for ham..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.