den der selvtillid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Anette&Sophia

SussieThyssen skriver:

Trøst dig...de fleste mænd synes generelt at kvinder, der er blevet mødre, er langt mere tiltrækkende end de kvinder der ikke er...det har noget med moderrollen at gøre

Så du behøver overhovedet ikke gemme dig LOL

Kærligst
Sussie

Min kæreste er også blevet meget mere kærlig overfor mig efter jeg har født, og han skal altid klappe mig i rumpen haha.
men bliver bare ved med at trække den ud med at dyrke sex igen osv. bare tanken om at det hele sikkert blævre på livet løs, gør mig helt flov.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Filippa & Liva

anetteb skriver:

det blev jeg dælme også. men måtte hellere lade være med at lade det komme til syne, så det måtte hun sgu selv læse mellem linjerne!

du skal da bare overhovedet ikke brokke dig! - du lignede jo nærmest en fotomodel få dage efter du havde født!

Jeg klager bestemt heller ikke, min krop lever sit helt eget liv tror jeg for 4 dage efter fødslen var den som før gravid igen.

Anmeld

13. december 2011

SussieThyssen

anetteb skriver:

Min kæreste er også blevet meget mere kærlig overfor mig efter jeg har født, og han skal altid klappe mig i rumpen haha.
men bliver bare ved med at trække den ud med at dyrke sex igen osv. bare tanken om at det hele sikkert blævre på livet løs, gør mig helt flov.

Det skal du ikke tænke på...det er jo en del af den pris man betaler, når man får børn..skindet blive aldrig helt det samme igen

Anmeld

13. december 2011

Anette&Sophia

BigBabyWish skriver:

Jeg klager bestemt heller ikke, min krop lever sit helt eget liv tror jeg for 4 dage efter fødslen var den som før gravid igen.

ja det er fuldstændig vildt!

Anmeld

13. december 2011

Anette&Sophia

SussieThyssen skriver:

Det skal du ikke tænke på...det er jo en del af den pris man betaler, når man får børn..skindet blive aldrig helt det samme igen

nej det er rigtigt. lyset kan heldigvis slukkes

Anmeld

13. december 2011

SussieThyssen

anetteb skriver:

nej det er rigtigt. lyset kan heldigvis slukkes

Man kan jo også få strammet maveskindet op når man engang er færdig med at få børn, hvis det virkeligt går en så meget på

Men om ikke andet...så bliver man lige pludseligt MEGET glad for badedragter...hehe!

Men at slukke lyset...nej det er sq for kedeligt...men stairinlys giver sådan en dejlig dunkel belysning

Anmeld

13. december 2011

Anette&Sophia

SussieThyssen skriver:

Man kan jo også få strammet maveskindet op når man engang er færdig med at få børn, hvis det virkeligt går en så meget på

Men om ikke andet...så bliver man lige pludseligt MEGET glad for badedragter...hehe!

Men at slukke lyset...nej det er sq for kedeligt...men stairinlys giver sådan en dejlig dunkel belysning

haha. jeg hader badedragter. synes de er så mor mor agtig haha. ihvert fald når man er ung, frisk og strandhval  haha.

stearinlys ja, du siger noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.