den der selvtillid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. december 2011

Anette&Sophia

- efter en dejlig omgang graviditet. puuuha.
den der halve hængevom, strækmærkerne, de større lår, større "bollehåndtag"  osvosv.
selvfølgelig er der kommet noget helt ubeskriveligt ud af det, men når man prøver at tage noget fint tøj på, så er der altid et eller andet der ser ud af h til.

iiih. kan de kære 8 uger ikke bare godt snart være gået, så jeg kan komme ind i fitness centeret og slide løbebåndet op...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Wimmie

anetteb skriver:

den der halve hængevom, strækmærkerne, de større lår, større "bollehåndtag"  osvosv.
selvfølgelig er der kommet noget helt ubeskriveligt ud af det, men når man prøver at tage noget fint tøj på, så er der altid et eller andet der ser ud af h til.

iiih. kan de kære 8 uger ikke bare godt snart være gået, så jeg kan komme ind i fitness centeret og slide løbebåndet op...

Jeg forstår dig... Jeg har ikke engang født endnu og har ikke trænet i 4 uger - er virkelig begyndt at kunne mærke det.

Træls at tænke på at jeg må vente 8-10 uger endnu 

Anmeld

13. december 2011

Anette&Sophia

Wimmie skriver:

Jeg forstår dig... Jeg har ikke engang født endnu og har ikke trænet i 4 uger - er virkelig begyndt at kunne mærke det.

Træls at tænke på at jeg må vente 8-10 uger endnu 

det er skrækkeligt.

- jeg havde oprettet en status for sjov på facebook;
" sidder egentlig og fryder mig lidt over alle dem som er ved at begå selvmord over srpér, ssoér, og andre eksamener :-D barsel ♥ ♥"
- kender man mig, kender man også mine humor. men også at brug af ":-D" er lidt som ment i sjov.
så er der en der skriver;  " Der er dem der bliver klogere og får en seriøs uddannelse "

ej what? gider du lige frøken?

den sad sgu egentlig også rimelig godt..

Anmeld

13. december 2011

Filippa & Liva

anetteb skriver:

det er skrækkeligt.

" sidder egentlig og fryder mig lidt over alle dem som er ved at begå selvmord over srpér, ssoér, og andre eksamener :-D barsel ♥ ♥"
- kender man mig, kender man også mine humor. men også at brug af ":-D" er lidt som ment i sjov.
så er der en der skriver;  " Der er dem der bliver klogere og får en seriøs uddannelse "

OMG!

hold da op for en kommentar du lige fik i snotten der, hva smukke?

Sender dig et stort kram, du skal nok "blive dig selv" igen med tiden.

Anmeld

13. december 2011

Wimmie

anetteb skriver:

det er skrækkeligt.

Mærkeligt...hvis hun kendte din humor og vidste det var i sjov 

Anmeld

13. december 2011

Anette&Sophia

BigBabyWish skriver:

OMG!

hold da op for en kommentar du lige fik i snotten der, hva smukke?

Sender dig et stort kram, du skal nok "blive dig selv" igen med tiden.

ja det må du nok sige..
skrev tilbage at det kunne jeg da også sagtens selvom jeg var ung mor, så skriver hun at pointen var at selvom det var hårdt blev man stadig klogere.
"den pointe kunne jeg så ikke lige se mellem linjerne"
- så skriver hun: "det er sådan nogle ting man lærer, altid se mellem linjerne"

ja godaw

jeg glæder mig til den dag jeg får noget lign min gamle krop tilbage. hehe

Anmeld

13. december 2011

Filippa & Liva

anetteb skriver:

ja det må du nok sige..
skrev tilbage at det kunne jeg da også sagtens selvom jeg var ung mor, så skriver hun at pointen var at selvom det var hårdt blev man stadig klogere.
"den pointe kunne jeg så ikke lige se mellem linjerne"
- så skriver hun: "det er sådan nogle ting man lærer, altid se mellem linjerne"

ja godaw

jeg glæder mig til den dag jeg får noget lign min gamle krop tilbage. hehe

Ja godaw du, jeg var sgu nok blevet en anelse knotten over sådan en kommentar ..

Læs mellem linjerne - tjaa, måske hun skulle lære at udtrykke sig på en anderledes måde?

Anyway, det kan jeg godt forstå og det skal du nok også få!

Jeg glæder mig også til at komme igang med træningen igen.

Anmeld

13. december 2011

SussieThyssen

anetteb skriver:

Trøst dig...de fleste mænd synes generelt at kvinder, der er blevet mødre, er langt mere tiltrækkende end de kvinder der ikke er...det har noget med moderrollen at gøre

Så du behøver overhovedet ikke gemme dig LOL

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. december 2011

Anette&Sophia

Wimmie skriver:

Mærkeligt...hvis hun kendte din humor og vidste det var i sjov 

ja det synes jeg også.

Anmeld

13. december 2011

Anette&Sophia

BigBabyWish skriver:

Ja godaw du, jeg var sgu nok blevet en anelse knotten over sådan en kommentar ..

Læs mellem linjerne - tjaa, måske hun skulle lære at udtrykke sig på en anderledes måde?

Anyway, det kan jeg godt forstå og det skal du nok også få!

Jeg glæder mig også til at komme igang med træningen igen.

det blev jeg dælme også. men måtte hellere lade være med at lade det komme til syne, så det måtte hun sgu selv læse mellem linjerne!

du skal da bare overhovedet ikke brokke dig! - du lignede jo nærmest en fotomodel få dage efter du havde født!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.