jul, her eller der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

grinny

Anonym skriver:

jae det kan du nok ha ret i , men det er jo fordi jeg vildt gerne ville holde julen derover, og ikke er jublede for at holde den hos mine , men som situationen er ved jeg sku ikke helt hvad jeg skal gøre for jeg vil gerne gøre min kæreste glad, men hans mor bringer alt muligt i kog og det gør også mig enormt ked, for jeg havde håber det var anderledes mod julen..... og min kæreste tryner og siger det nok skal gå og der sker ik noget det er så svært at stå i mit sted lige nu

... men er godt klar over som situationen er nu blir det hos mine... men kæft det ærgeligt

Du skal gøre hvad der er bedst for dig, din kæreste og ikke mindst dit barn! Selvfølgelig er det pisse ærgeligt at i kan komme derover, men sådan er det bare og det håber jeg din kæreste kan forstå.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Du skal gøre hvad der er bedst for dig, din kæreste og ikke mindst dit barn! Selvfølgelig er det pisse ærgeligt at i kan komme derover, men sådan er det bare og det håber jeg din kæreste kan forstå.. 

rigtigt nok

Anmeld

13. december 2011

grinny

Anonym skriver:

rigtigt nok

Du skal huske på at en dårlig juelaften for dig = en dårlig juleaften for dit barn Og tror godt han vil kunne forstå det, og måske er næste år bedre og så kan i holde jul hos svigerne

Anmeld

13. december 2011

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Du skal huske på at en dårlig juelaften for dig = en dårlig juleaften for dit barn Og tror godt han vil kunne forstå det, og måske er næste år bedre og så kan i holde jul hos svigerne

i know, så blir der ingen chancer taget i år...

Anmeld

14. december 2011

Bassemor<3

Her er der ingen diskution. Vi holder jul henholdsvis ved min fam og hans fam hvert andet år ! Det er sådan det er og så må man tage det sure med det søde. Mine forældre er skilt og der er derfor 2 steder at holde jul på min side, hvilket betyder at der går to år imellem vi er hos min mor og 2 år imellem vi er hos min far, og så er det hvert andet år vi er hos mandens forældre. Det er ikke noget jeg synes man skal skabe den store diskution over ! 

Jeg vil så sige, at med din svigermekanik, ville jeg i år tage hjem til dem og holde jul, og bliver det så en total fiasko så har du jo det til at hjælpe dig på vej, i forhold til snakken med kæresten. Desuden giver det INGEN mening at der evt. bliver holdt jul hver for sig når man har et barn !? Selvom svigermor osv er pisse træls, så har hun jo også lyst til at se jeres barn, går jeg ud fra. 

Nogle gange må man ofre sig, og sker det så at det bliver en dårlig juleaften, ja så bliver det bare ikke igen. Der kommer en jul igen til næste år! 

Anmeld

14. december 2011

Chr-Hei

Hold den ved din familie...

Vi holdte jul ved min svigerfamilie sidste år. Har aldrig haft så nedern en jul før og fortyder meget jeg gik med til det.. Vi fik vores fælles søn i juni og er SÅ glad for han skal holde jul med sine morforældre...

Hold ved hvad du mener i år også kan i se til næste år hvordan tingene er der...

Jeg har her meldt ud at hvad der angår julen ved jeg ikke om det bliver med farforældrene forløbig igen...

Kan godt være det er egoitisk have det sådan men juleaften skal være en dejlig aften og især for de små

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

babyboy2012 skriver:

Her er der ingen diskution. Vi holder jul henholdsvis ved min fam og hans fam hvert andet år ! Det er sådan det er og så må man tage det sure med det søde. Mine forældre er skilt og der er derfor 2 steder at holde jul på min side, hvilket betyder at der går to år imellem vi er hos min mor og 2 år imellem vi er hos min far, og så er det hvert andet år vi er hos mandens forældre. Det er ikke noget jeg synes man skal skabe den store diskution over ! 

Jeg vil så sige, at med din svigermekanik, ville jeg i år tage hjem til dem og holde jul, og bliver det så en total fiasko så har du jo det til at hjælpe dig på vej, i forhold til snakken med kæresten. Desuden giver det INGEN mening at der evt. bliver holdt jul hver for sig når man har et barn !? Selvom svigermor osv er pisse træls, så har hun jo også lyst til at se jeres barn, går jeg ud fra. 

Nogle gange må man ofre sig, og sker det så at det bliver en dårlig juleaften, ja så bliver det bare ikke igen. Der kommer en jul igen til næste år! 

det endte også med en jul ovre hos svigerforældrene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.