Ja! min kæreste og jeg har vidt hver vores meninger om hvor vi gerne vil holde Jul henne i år, og det sværre er at vi begge gerne vil ha en Jul med vores dejlige datter på snart 5 mdr men hun skal være der hvor jeg er af praktiske årsager.. Men som situationen drejser sig om er vi ikke kan blive enige, mine forældre har dog sagt vi er mere end velkomne hos dem, hvor hans familie ikke er til at regne med! der er alle mulige dårlige undskyldninger i vejen hjemme hos dem der gør at for mit vedkomne blir noget værre rod og ikke spor hyggeligt. Min svigermor holder ikke sit og ofte kommer med dårlige undskyldninger, har det tit og ofte med at kaste skylden på andre, svært ved at få sagt nej, og det opstår konflikter imellem mig og kæresten! han tilgiver hende alt for nemt hvor jeg da kræver en forklaring og et godt ord. Men sagen er at man ikke kan stole på svigermor og hun laver flere aftaler end hun kan omkomme!! det ene øjeblik har vi en aftale om hun køre til fyn for at hente os, og pludselig blander hun andre ind over vores personlige aftaler, UDEN at ha snakket med os om hendes planlagte ændrig, og enda gir sig til at lyve og komme med dårlige undskyldninger overfor vedkomne over hun ik har plads til en barnevogn, hvilket hun vidste på forhånd vi ikk tog med, og derfor hun i førte omgang sagde ja til at hente os på fyn. At hun så kan få sig selv til at lyve, for at slippe for at køre så andre tænker, hvor er det synd, jo nu skal vi være til en hjælp! bare det, får mig i den grad til at træde tilbage og tænke, nixen! det kommer aldrig til at gå godt! hvor min kæreste prøver bløde hele situationen op, hvor jeg bare tænker! hvor hyggeligt vil det egentlig være? hans forældre skændes ofte, hans far drikker, og hans mor skal hele tiden stikke næsen i alting og ikke holder sig tilbage for en god konflikt ! jeg er bange for hende, ik fordi hun slår, men fordi jeg er utryg ved hende.. hendes personlighed er svingene og hun blir så let sur og skælder ud, og det påvirker bare stemningen! Jeg ved ikke hvordan det skal gå hen og blive en god Jul, ik engang hans bedstemor er bedre, den eneste fra hans familie der ringer er hans søster, og hun skal holde jul ved sine svigerforældre! så hvilken stemning kan vi få sat os ind i, i sådan en situation - hvor de hverken ringer eller spørg til den lille ny! men hvor min familie er ærlige og åbne!
Anmeld