Har virkelig brug for jeres hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

serinasmor

grinny skriver:

Det skal være dem og ja, det står i min opgave.. Jeg har fået opgaveformulering og skal så selv stå for resten. Har fundet to, problemet er bare at det kun er et billede og jeg skal bruge AIDA modellen, men det er svært når det bare er et billede og ingen tekst 

hvis det er et sammensat billede kan det måske godt fungere alligevel ..

forresten fik vi at vide at det samme element godt kan være 2 ting i modellen på én gang .. det ved jeg ikke om hjælper ..

hmm .. hvis det bare er et billede hvordan ved du så hvad det er en reklame for ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

grinny

serinasmor skriver:

hvis det er et sammensat billede kan det måske godt fungere alligevel ..

forresten fik vi at vide at det samme element godt kan være 2 ting i modellen på én gang .. det ved jeg ikke om hjælper ..

hmm .. hvis det bare er et billede hvordan ved du så hvad det er en reklame for ??

Jeg ved det kun fordi jeg kan huske hvilke billeder spinning har brugt i deres reklamer, men det er ikke sikkert censor køber den 

Anmeld

12. december 2011

Tranebær

Jeg aner ikke noget om modellen, så ved ikke om det er irrelevant, men her er lidt forskelligt:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. december 2011

serinasmor

grinny skriver:

Jeg ved det kun fordi jeg kan huske hvilke billeder spinning har brugt i deres reklamer, men det er ikke sikkert censor køber den 

action plejer at være "kan købes her", "stregkode" (ved magasiner og emballage), "mærke/brand-navn", "www" ....

jeg kan godt se hvad du mener .. har søgt lidt rundt og kan også kun finde billederne uden action ... men så må det element jo være indirekte .. det er der jo stadig .. bare ikke direkte på reklamen ... hmmm det må være lidt lige som når the bodyshop ikke reklamerer men alle ved hvad de står for  

Anmeld

12. december 2011

3rollinger

Her er en hel raekker af de billeder fra Spinning Jewlery, men igen, uden tekst.

http://www.behance.net/Gallery/Spinning-Jewelry/358783

Maaske du kan bruge kommentarene nedenunder, har ikke laest den igennem.

Anmeld

12. december 2011

serinasmor

3rollinger skriver:

Her er en hel raekker af de billeder fra Spinning Jewlery, men igen, uden tekst.

fandt lige præcist de samme

til ts .. nu ved jeg hvorfor

action består i at du køber smykkerne fordi du er tiltrukket af universet i reklamerne ... altså indirekte som i tidligere kommentar ... der er altså ikke en direkte action i dissse reklamer og det er et bevidst valg .. de spiller på at være kendte og uopnåelige .. ergo: du skal vide hvad det er for nogle smykker før du vil genkende dem, din nysgerrighed vækkes af reklamens univers, du undersøger derefter nøjere hvad det er for nogle smykker

Anmeld

12. december 2011

grinny

3rollinger skriver:

Det er også de billeder jeg har fundet

Anmeld

12. december 2011

grinny

serinasmor skriver:

fandt lige præcist de samme

til ts .. nu ved jeg hvorfor

action består i at du køber smykkerne fordi du er tiltrukket af universet i reklamerne ... altså indirekte som i tidligere kommentar ... der er altså ikke en direkte action i dissse reklamer og det er et bevidst valg .. de spiller på at være kendte og uopnåelige .. ergo: du skal vide hvad det er for nogle smykker før du vil genkende dem, din nysgerrighed vækkes af reklamens univers, du undersøger derefter nøjere hvad det er for nogle smykker

Du siger egentlig noget klogt Det vil jeg huske på, men fandt også dette..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. december 2011

grinny

Tranebær skriver:

Jeg aner ikke noget om modellen, så ved ikke om det er irrelevant, men her er lidt forskelligt:

De er faktisk også rigtig gode.. Igen tusind tak for hjælpen, nu kan jeg sove i nat. Har virkelig svedt over de skide reklamer hele dagen!

Anmeld

12. december 2011

serinasmor

grinny skriver:

Du siger egentlig noget klogt Det vil jeg huske på, men fandt også dette..

se det er jo meget nemmere at analysere på

god arbejdslyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.