Har virkelig brug for jeres hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.436 visninger
24 svar
0 synes godt om
12. december 2011

grinny

Jeg er i gang med at skrive SRP og har skal analysere en reklame fra henholdsvis Spinning Jewelry og Georg Jensen, men kan bare ikke finde en reklame  Så derfor har jeg brug for al den hjælp jeg kan få.. 

Kender i en hjemmeside hvor man kan finde deres reklame? Eller kender i et magasin hvor i ved reklamerne er i? En avis? ALT kan bruges.. Håber i kan hjælpe mig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

serinasmor

SKAL det være ligepræcist dem ?? er det fordi det står i din opg .. og har du så ikke fået det udleveret med opgaven ??

ved desværre ikke lige hvor jeg skal lede

Anmeld

12. december 2011

Tranebær

Du kan f.eks. google Freja Beha (for Georg Jensen). Hun er en af verdens mest brugte modeller pt og er også model for Georg Jensen:
http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=freja+beha+georg+jensen&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=8WPmTtyMIYeA-wbzk4DVBQ&biw=1217&bih=627&sei=9GPmTuSwJcSh-QaU2rzFBQ 

Så kan du jo også prøve at google spinning jewelry commercial...

Anmeld

12. december 2011

grinny

serinasmor skriver:

SKAL det være ligepræcist dem ?? er det fordi det står i din opg .. og har du så ikke fået det udleveret med opgaven ??

ved desværre ikke lige hvor jeg skal lede

Det skal være dem og ja, det står i min opgave.. Jeg har fået opgaveformulering og skal så selv stå for resten. Har fundet to, problemet er bare at det kun er et billede og jeg skal bruge AIDA modellen, men det er svært når det bare er et billede og ingen tekst 

Anmeld

12. december 2011

3rollinger

grinny skriver:

Jeg er i gang med at skrive SRP og har skal analysere en reklame fra henholdsvis Spinning Jewelry og Georg Jensen, men kan bare ikke finde en reklame  Så derfor har jeg brug for al den hjælp jeg kan få.. 

Kender i en hjemmeside hvor man kan finde deres reklame? Eller kender i et magasin hvor i ved reklamerne er i? En avis? ALT kan bruges.. Håber i kan hjælpe mig  

Kan denne bruges?

http://2.bp.blogspot.com/_T1n8yd9yu4Q/TNq-_1bmQJI/AAAAAAAAE6A/uYToPjj-o98/s1600/Julepynt%2BRebecca%2B042.jpg

Anmeld

12. december 2011

grinny

Tranebær skriver:

Du kan f.eks. google Freja Beha (for Georg Jensen). Hun er en af verdens mest brugte modeller pt og er også model for Georg Jensen:
http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=freja+beha+georg+jensen&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=8WPmTtyMIYeA-wbzk4DVBQ&biw=1217&bih=627&sei=9GPmTuSwJcSh-QaU2rzFBQ 

Så kan du jo også prøve at google spinning jewelry commercial...

TUSIND TAK

Har slet ikke kunne finde nogen med bare en lille smule tekst, har kun fundet med billede.. Nu mangler jeg bare spinning, men jeg må lede.. 

Du har lige reddet min aften!! 

Anmeld

12. december 2011

Tranebær

.... Det her billede bruger spinning ofte for tiden:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. december 2011

grinny

3rollinger skriver:

Kan denne bruges?

http://2.bp.blogspot.com/_T1n8yd9yu4Q/TNq-_1bmQJI/AAAAAAAAE6A/uYToPjj-o98/s1600/Julepynt%2BRebecca%2B042.jpg

Det skal helst være smykker, men ellers tusind tak

Anmeld

12. december 2011

Tranebær

grinny skriver:

TUSIND TAK

Har slet ikke kunne finde nogen med bare en lille smule tekst, har kun fundet med billede.. Nu mangler jeg bare spinning, men jeg må lede.. 

Du har lige reddet min aften!! 

Selv tak det andet fra spinning jeg fandt er dog ikke med tekst

Anmeld

12. december 2011

grinny

Tranebær skriver:

.... Det her billede bruger spinning ofte for tiden:

Har godt nok det billede, men der er bare ikke noget på. Skal helst have noget "action" da jeg skal lave AIDA modellen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.