Familiekalender 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

Malli

camillakrath skriver:

Jeg er lidt doven, så fandt lige et billede på nettet i stedet

hihi, helt i orden  og tak! Feltet mellem "Alle" og "Fødselsdage" hvad bliver det brugt til. og jeg synes at jeg læste mig frem til at der skulle være sådan et fold ud ark forneden for hver måned, er der et på din, og hvis ja hvad bruges det så til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Hougaard92

Malli skriver:

Den er faktisk rigtig smart, og minder meget om den vi har nu.

Sidste år købte jeg en i netto tror jeg det var, og den var også lavet sådan at man kunne sætte navne på, og så havde den en smart funktion nederst, som jeg godt kunne tænke mig igen, der var nemlig sådan en "slip" forneden som man kunne rive af, og så var det beregnet til at skrive indkøb på og huskeliste til ugen! 

Men hvis ikke der kommer andre bud på en familiekalender, så tror jeg også at det må blive denne her 

synes det er smart med den der flap du snakker om, hvor man kan skrive huskeseddel p å

Anmeld

12. december 2011

Malli

JuliaHougaard92 skriver:

synes det er smart med den der flap du snakker om, hvor man kan skrive huskeseddel p å

Ja, det har jeg været rigtig glad for! Så det er også derfor jeg leder lidt rundt for at finde noget der er lig det!  Men jeg tror nu godt at den kalender fra forlaget fortuna, kan indfrie mine behov 

Anmeld

13. december 2011

Hougaard92

Malli skriver:

Ja, det har jeg været rigtig glad for! Så det er også derfor jeg leder lidt rundt for at finde noget der er lig det!  Men jeg tror nu godt at den kalender fra forlaget fortuna, kan indfrie mine behov 

ja det tror jeg også at den kalender ville kunne hjemme hos os

Den kan mange ting .

Anmeld

13. december 2011

FrkZier

Malli skriver:

Så må jeg da lige kigge i min fakta, kan du huske prisen på den?

jeg meeeener det er 129 ,- men er virkelig ikke sikker da det ikke er en fast vare så kan det godt være lidt svært at huske alle priserne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.