Familiekalender 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.356 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Malli

Godaften,

vi skal ha bestilt en kalender til 2012. Det skal være en man kan hænge op, og et blad for hvert månede, og så skal der kunne stå hver vores navn, så vi kan skrive under de forskellige, hvem der skal hvad på hvilke datoer.

havde kigget lidt på denne:

http://shop.forlagetfortuna.com/product.asp?product=343

Men ville gerne høre om i kender andre der minder om, eller som i vil anbefale? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Hougaard92

Malli skriver:

Godaften,

vi skal ha bestilt en kalender til 2012. Det skal være en man kan hænge op, og et blad for hvert månede, og så skal der kunne stå hver vores navn, så vi kan skrive under de forskellige, hvem der skal hvad på hvilke datoer.

Har tænkt længe over hvordan jeg skulle få en struktur over min hverdag, sammen med min kæreste. Vi har godt nok lavet en plan over hvad der skal gøres.

Men den du har linktet til er godt nok smart, og har en masse funktioner.

Synes da den er super fin sådan en tror jeg da også vi skal have herhjemme .

Anmeld

12. december 2011

Maja_4000

Bog & Idé plejer at have et rigtig godt udvalg .. Der har jeg købt mange gange

Anmeld

12. december 2011

FrkZier

Malli skriver:

Godaften,

den family plan der er på linket kan købes i fakta - ihvertfald den jeg arbejder i, i Bagsværd

Anmeld

12. december 2011

camillakrath

Malli skriver:

Godaften,

Vi har den, og vi er super glade for den!

Der er godt med plads til at skrive, og også plads til fødselsdage ude i siden

Anmeld

12. december 2011

Malli

JuliaHougaard92 skriver:

Har tænkt længe over hvordan jeg skulle få en struktur over min hverdag, sammen med min kæreste. Vi har godt nok lavet en plan over hvad der skal gøres.

Men den du har linktet til er godt nok smart, og har en masse funktioner.

Synes da den er super fin sådan en tror jeg da også vi skal have herhjemme .

Den er faktisk rigtig smart, og minder meget om den vi har nu.

Sidste år købte jeg en i netto tror jeg det var, og den var også lavet sådan at man kunne sætte navne på, og så havde den en smart funktion nederst, som jeg godt kunne tænke mig igen, der var nemlig sådan en "slip" forneden som man kunne rive af, og så var det beregnet til at skrive indkøb på og huskeliste til ugen! 

Men hvis ikke der kommer andre bud på en familiekalender, så tror jeg også at det må blive denne her 

Anmeld

12. december 2011

Malli

Maja_4000 skriver:

Bog & Idé plejer at have et rigtig godt udvalg .. Der har jeg købt mange gange

God ide, der må jeg ind og kigge! TAK, det havde jeg overhovedet ikke tænkt over 

Anmeld

12. december 2011

Malli

k skriver:

den family plan der er på linket kan købes i fakta - ihvertfald den jeg arbejder i, i Bagsværd

Så må jeg da lige kigge i min fakta, kan du huske prisen på den?

Anmeld

12. december 2011

Malli

camillakrath skriver:

Vi har den, og vi er super glade for den!

Der er godt med plads til at skrive, og også plads til fødselsdage ude i siden

Er det rigtigt, hvis du gider at smide et billede ind af en af siderne, ville det være fedt. for jeg synes ikke rigtig man kan få en fornemmelse af hvordan siderne ser ud, på deres hjemmeside! 

Anmeld

12. december 2011

camillakrath

Malli skriver:

Er det rigtigt, hvis du gider at smide et billede ind af en af siderne, ville det være fedt. for jeg synes ikke rigtig man kan få en fornemmelse af hvordan siderne ser ud, på deres hjemmeside! 

Jeg er lidt doven, så fandt lige et billede på nettet i stedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.