Har jeres små også ofte hoste.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

serinasmor

Mor til Frederic skriver:

Vi nåed ikke at rende mere til egen læge for 14 dage efter hans 1 års undersøgelse, hvor han fik den blå - blev han overflyttet.

Men har hørt om flere der blot får den blå med hjem fra egen læge og en del uden opfølgning...

Vi started så ud med den brune i sin tid, da de blev lavet og senere den orange... 

Men efter han er fyldt 3 må han nøjes med 5 indsugninger, istedet for 10... Så han klarer det stort set selv nu her..

tror det menthol halløj virker, for han har ikke hostet endnu...

hmmm .. mentol ??? sådan noget man smører på brystet eller ??

nu jeg tænker over det fik min søster (helt anden landsdel) også bare den blå til min nevø hos egen læge uden egentlig opfølgning ... de fik bare at vide de skulle bruge den i 14 dage ad gangen når der var anfald ..

det må altså være noget med de forskellige regioners holdning også?? eller uddannelsen af lægerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Mor til Frederic og Freya

serinasmor skriver:

hmmm .. mentol ??? sådan noget man smører på brystet eller ??

nu jeg tænker over det fik min søster (helt anden landsdel) også bare den blå til min nevø hos egen læge uden egentlig opfølgning ... de fik bare at vide de skulle bruge den i 14 dage ad gangen når der var anfald ..

det må altså være noget med de forskellige regioners holdning også?? eller uddannelsen af lægerne

Ja det der menthol man kan smøre på brystet - halsen osv.

Det rørte jeg også op i kogende vand, ikke meget vand - så det kan stå og fordampe inde på hans værelse...

Men han er begyndt at hoste, men trods alt ingen hoste fra 18.40- 21.50 - så et eller andet har virket... 

Ved ikke med de alm læger hvorfor de så ofte bare uddeler den slags medicin...

Anmeld

13. december 2011

Mor1012

Taaak til alle... håbe rnu bare det er en alm virus som vi andre også får en gang i mellem.. lidt hoste dage

Anmeld

13. december 2011

morethanperfect

Emilie2010 skriver:

emilie er 13 mdr.. hun har nu hoste igeen.. ligesom når man er syg "hoste"... så hun får hoste anfald om natten, det ikke så slemt om dagen, der hoster hun bare et host eller 3 ind i mellem..

men det er 3 gang nu på 2 mdr, og det vare ved nogle dage i træk...

Åhh , troede kun det var Oscar .. Han har hostet siden September mdr. og vi har været ved lægen med ham 4 gange .. Og der sidder intet på hans lunger ..

Han vågner også om natten fordi han hoster så meget ...

Anmeld

13. december 2011

Benjamins'mor

Ja, min søn er begyndt at hoste meget, og oven i har han astma, så det er rigtigt slemt ligenu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.