Har jeres små også ofte hoste.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.465 visninger
24 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Mor1012

emilie er 13 mdr.. hun har nu hoste igeen.. ligesom når man er syg "hoste"... så hun får hoste anfald om natten, det ikke så slemt om dagen, der hoster hun bare et host eller 3 ind i mellem..

men det er 3 gang nu på 2 mdr, og det vare ved nogle dage i træk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Mor til Frederic og Freya

Emilie2010 skriver:

emilie er 13 mdr.. hun har nu hoste igeen.. ligesom når man er syg "hoste"... så hun får hoste anfald om natten, det ikke så slemt om dagen, der hoster hun bare et host eller 3 ind i mellem..

Frederic har hostet i flere uger uden at der er noget at høre på hans lunger. 

Her har vi sat ham op i astma medicin, smurt ham på brystet med menthol gele og opløst noget af gele i kogende vand og stillet på hans værelse her til aften... 

Han har ikke hostet endnu, hvor han ellers ville have haft de første 3-4 anfald allerede. Om det er anfalds medicinen eller menthol'en aner jeg ikke, men ingen host derinde fra - endnu...

Har du fået hende lyttet på? 

Anmeld

12. december 2011

Mor1012

Mor til Frederic skriver:

Frederic har hostet i flere uger uden at der er noget at høre på hans lunger. 

Her har vi sat ham op i astma medicin, smurt ham på brystet med menthol gele og opløst noget af gele i kogende vand og stillet på hans værelse her til aften... 

Han har ikke hostet endnu, hvor han ellers ville have haft de første 3-4 anfald allerede. Om det er anfalds medicinen eller menthol'en aner jeg ikke, men ingen host derinde fra - endnu...

Har du fået hende lyttet på? 

dejligt at hører for jer

amen , jeg tror ikk det astma :/ hun har.. håber jeg da ik.

Anmeld

12. december 2011

Clisolka

Emilie2010 skriver:

Ohhhh yes! Her har vi haft en periode frem og tilbage med hoste siden hun startede i vuggestue i september  Vi har haft hende til lægen 3 gange nu = det er en virus. Hun var ellers lige sluppet for hosten igen, men så kom den igen for et par dage siden 

Anmeld

12. december 2011

Mor1012

Babymor2010 skriver:

Ohhhh yes! Her har vi haft en periode frem og tilbage med hoste siden hun startede i vuggestue i september  Vi har haft hende til lægen 3 gange nu = det er en virus. Hun var ellers lige sluppet for hosten igen, men så kom den igen for et par dage siden 

SÅÅ jeg rolig mon ikk det er det samme her. emilie startede i dp i oktober

Anmeld

12. december 2011

Clisolka

Emilie2010 skriver:

SÅÅ jeg rolig mon ikk det er det samme her. emilie startede i dp i oktober

Der er mange af de små der hoster i denne kolde tid  Da vi fik lyttet til Isabellas lunger sad der lidt slim, men det var også det 

Anmeld

12. december 2011

Jonatansmor

Emilie2010 skriver:

Jeps. Drengen hoster sine små lunger ud af kroppen, kun om natten og han vågner sjældent af det.

Her er det ikke astma, ingen allergier, han har ikke betændelse i lungerne og jeg er nu nået til den konklusion at det er tænderne der gør det. Lyder bizart, men hosten kommer natten efter han er begyndt at grave sig i munden og varer 4 nætter i alt.

Stakkels små unger altså

Anmeld

12. december 2011

Mor til Frederic og Freya

Emilie2010 skriver:

dejligt at hører for jer

amen , jeg tror ikk det astma :/ hun har.. håber jeg da ik.

hvis du er bekymret eller lign. så et smut forbi lægen med jer... 

Syntes jeg har hørt om flere herinde hvis barn også ha hoste om natten, nogle har fået en maske med hjem til deres barn og andre ikke...

Har du løftet hendes hovedgærde en smule? Det kan også hjælpe.

Her hoster han også en smule om dagen..

Har hun været forkølet på det sidste? nogle forkølelser slutter i en omgang hoste...

Vi har altid haft en mølle - blæser tingest på hans værelse for at cirgulere luften derinde og hans vindue står altid på 1. hak. 

Anmeld

12. december 2011

Maja_4000

Ja ! Caroline har hostet i en månes tid nu Har været ved lægen , men de siger at der ikke er noget .. Så .. Hun skal bare hoste :b Nu skal hun til 1 års undersøgelse i morgen , så nævner vi det lige igen-igen

Anmeld

12. december 2011

serinasmor

min læge siger at hvis små børn har hostet i mere end en uge skal der lyttes på dem og gøres noget ved det .. det tæller også at det "bare"er om natten !! .. så i skal nok et smut til lægen ..

serina har astmatisk bronkitis .. vi har også fået sat hende op i dosis netop fordi hoste bare ikke ville forsvinde ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.