Møde med bankrådgiver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Carina1977

Baagøe skriver:

Det er da super, de vil gøre det

hehe de ville så ikke gøre det....jeg troede det blot. Så nu skal jeg selv igang med at lægge et. Bare lidt spild af tid, synes jeg......når nu mit budget altid har lagt med overskud. Men nu prøver jeg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Pige2009

Carina1977 skriver:

hehe de ville så ikke gøre det....jeg troede det blot. Så nu skal jeg selv igang med at lægge et. Bare lidt spild af tid, synes jeg......når nu mit budget altid har lagt med overskud. Men nu prøver jeg 

Der findes en del færdige skabeloner på nettet, hvor du blot skal plotte tallene ind

Synes også, det var for godt til at være sandt, hvis de ville gøre det for dig

Anmeld

14. december 2011

Carina1977

Baagøe skriver:

Der findes en del færdige skabeloner på nettet, hvor du blot skal plotte tallene ind

Synes også, det var for godt til at være sandt, hvis de ville gøre det for dig

Hehe pyt  jeg har selv fået lavet mit budget idag, og det var slet ikke så svært 

Anmeld

15. december 2011

Pige2009

Carina1977 skriver:

Hehe pyt  jeg har selv fået lavet mit budget idag, og det var slet ikke så svært 

Nope. Der er ingen ben i det Lavede du det i Excel?

Anmeld

16. december 2011

Carina1977

Baagøe skriver:

Nope. Der er ingen ben i det Lavede du det i Excel?

Nej jeg har ikke det program. Jeg gjorde det på den gammeldags facon: Et stykke papir, en kuglepen og en lommeregner haha 

Anmeld

16. december 2011

Pige2009

Carina1977 skriver:

Nej jeg har ikke det program. Jeg gjorde det på den gammeldags facon: Et stykke papir, en kuglepen og en lommeregner haha 

Det er ellers noget nemmere på puteren Med eller uden Excel, da der findes mange gratis programmer på netter, hvis man googler budget skabeon 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.