Nådada min nye bankrådgiver vil gerne mødes med mig til en kop kaffe. Hvad er det nu for noget, den der med bankrådgivere og kaffe haha 
Nå men sådan på skrift virker hun meget flink, så sådan umiddelbart tror jeg nu jeg bliver godt nok tilfreds med hende. Men jeg har skrevet til hende, at hun bare kan finde en tid der passer hende, for jeg kan sådan set altid i dagtimerne
Så vil hun i samme anledning lige få lavet mit budget, sådan at jeg selv kan flytte rundt på mine penge. Men mere synes jeg egentlig ikke der skal snakkes om. Jeg skal hverken have rettet budgettet ind eller have dankort eller noget helt tredje. Jeg vil bare have det lavet, sådan at jeg selv kan styre det.
Dankort vil jeg ikke have. Kan godt li at jeg altid ved hvor meget jeg har på kontoen, at pengene bliver trukket lige så snart man bruger af dem....jeg bryder mig generelt ikke om dankort. Ikke fordi jeg ikke kan styre det, men fordi jeg ikke synes man har den samme fornemmelse for sine penge, når man har dankort, i forhold til, når man har et ganske alm. hævekort.
Men nu må jeg se hvad hun er for en tingest, og om jeg bliver lige så glad for hende, som den allerførste bankrådgiver jeg havde 
Anmeld