hvor ofte skifter du...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

LilleLene

Saram skriver:

Samme her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

BellaCiinea

nettemor skriver:

..tandbørste???

de anbefaler jo hver 3. mdr. men hvor mange følger rent faktisk det? jeg må indrømme at jeg sjældent overholder det.. det er mere som det lige passer, men modsat har jeg en veninde som skifter oftere da hun simpelthen slider dem op inden

men hvordan forholder det sig herinde?

Lige meget hvor meget jeg børste mine bisser, så begynder børsterne ikke at stritte ud til alle sider

Så tænker ikke over hvornår den er slidt.

Min kærestes tandbørste derimod.. der skal ingenting til så vælter børsterne ud til ALLE sider..

Så jeg skifter når han skifter =)

Passer nok også med de 2-3 mdr.

Anmeld

12. december 2011

Clisolka

Omkring hver 3-4 mrd. når børsten er ved at være slidt - vi køber altid ind, når der er tilbud 

Anmeld

12. december 2011

K&S

LilleLene skriver:

Jeg skifter når jeg syntes de er ulækre, men det er slet ikke hver 3. måned  

Forstår ikke hvordan folk kan ødelægge en tændbørst på den måde, mine børster når ALDRIG at blive bøjet, det er jo slet ikke godt at børste tænderne så hårdt

det er det samme her!

Anmeld

12. december 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

her bliver den skiftet når den begynder at blive skæv i børsterne eller sort nede imellem dem...

tror måske vi skifter højest 1 gang pr. år eller sådan noget

Anmeld

12. december 2011

Happiness

Hver 3. måned - maks. Også selv om de ikke ser slidte ud. Der er jo en masse bakterier der hopper sig op i sådan en satan

Anmeld

12. december 2011

Gaia

Jeg køber altid ton af tandbørster og tandpasta når bilka eller matas har tilbud  10 kr stk. S på et tidspunkt havde vi 40 tandbørster og 12-15 stk tandpasta i vores viktualia( staves)  Måske lidt mange men total fedt man bare kan skifte når man synes og aldrig rigtig løber tør. Håber snart der er tilbud igen så jeg kan få fyldt op 

Anmeld

12. december 2011

Pige2009

nettemor skriver:

..tandbørste???

de anbefaler jo hver 3. mdr. men hvor mange følger rent faktisk det? jeg må indrømme at jeg sjældent overholder det.. det er mere som det lige passer, men modsat har jeg en veninde som skifter oftere da hun simpelthen slider dem op inden

men hvordan forholder det sig herinde?

Vi skifter en gang om måneden og det er til hver den 1., da det er nemt at huske

Anmeld

12. december 2011

serinasmor

vi skifter hver 3.mdr  ... for ikke længe siden skiftede vi hver 2. .. men det er nemmere at huske hver 3. af den ene årsag at det så sker i den weekend hvor vi vasker dyner og puder

Anmeld

12. december 2011

MortilCilas

Det minder mig om at jeg snart skal skifte. Men jeg overholder det ikke ret godt .. da jeg egentlig bedst kan lide når den er brugt i noget tid :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.