hvor ofte skifter du...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor ofte skifter du tandbørste?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.192 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Nettemor

..tandbørste???

de anbefaler jo hver 3. mdr. men hvor mange følger rent faktisk det? jeg må indrømme at jeg sjældent overholder det.. det er mere som det lige passer, men modsat har jeg en veninde som skifter oftere da hun simpelthen slider dem op inden

men hvordan forholder det sig herinde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

twinboys

nettemor skriver:

..tandbørste???

de anbefaler jo hver 3. mdr. men hvor mange følger rent faktisk det? jeg må indrømme at jeg sjældent overholder det.. det er mere som det lige passer, men modsat har jeg en veninde som skifter oftere da hun simpelthen slider dem op inden

ca. hver 3. mdr. ikke at der præcis går 3mdr. men det passer meget fint at det er der omkring... Nogle gange er det hver 2 1/2mdr andre gange hver 4.

Så på snit hver 3. mdr.

Majbritt

Anmeld

12. december 2011

jydeinden

har stemt blankt da det er meget forskelligt skifter dem vel ud når jeg synes de er slidte og bør skiftes ud

Anmeld

12. december 2011

FrkT

Desværre alt alt for sjældent.... mine bliver ikke slidt op, og det er ikke fordi jeg ikke bruger dem... og jeg bruger børnetandbørste, den som de anbefaler til de 6-8 årige ca., da jeg har en meget lille mund - og min tandlæge har sagt at det var bedst at bruge en børnetandbørste af den størrelse... men næsten alle mine kindtænder er så også mælketænder..

Anmeld

12. december 2011

SussieThyssen

nettemor skriver:

..tandbørste???

Senest hver anden måned men ofte før..men mindst når hårene begynder at bøje..og det er ca hver 6. uge.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. december 2011

Koen.

SussieThyssen skriver:

SSa

Senest hver anden måned men ofte før..men mindst når hårene begynder at bøje..og det er ca hver 6. uge.

Kærligst
Sussie

Samme her

Anmeld

12. december 2011

Dinna88

Jeg skifter den når den er slidt ned. Det er nok noget i retning af hver 3. måned. Jeg er ret brutal når jeg børster tænder, og mine kindtænder skal skrubbes riiiiigtig godt, så er lidt hård ved min tandbørste

Anmeld

12. december 2011

LilleLene

Jeg skifter når jeg syntes de er ulækre, men det er slet ikke hver 3. måned  

Forstår ikke hvordan folk kan ødelægge en tændbørst på den måde, mine børster når ALDRIG at blive bøjet, det er jo slet ikke godt at børste tænderne så hårdt

Anmeld

12. december 2011

lio

Vi noterer ikke dato herhjemme men jeg VED at det er oftere end 3 måneder, jeg skifter dem alle ud når jeg synes én virker slidt/blød/misfarvet eller lign. har også altid tandbørster liggende da jeg køber stakke på tilbud, så vi mangler aldrig.

Anmeld

12. december 2011

Saram

LilleLene skriver:

Jeg skifter når jeg syntes de er ulækre, men det er slet ikke hver 3. måned  

Forstår ikke hvordan folk kan ødelægge en tændbørst på den måde, mine børster når ALDRIG at blive bøjet, det er jo slet ikke godt at børste tænderne så hårdt

Samme her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.