Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nettemor skriver: ..tandbørste???de anbefaler jo hver 3. mdr. men hvor mange følger rent faktisk det? jeg må indrømme at jeg sjældent overholder det.. det er mere som det lige passer, men modsat har jeg en veninde som skifter oftere da hun simpelthen slider dem op inden men hvordan forholder det sig herinde?
..tandbørste???de anbefaler jo hver 3. mdr. men hvor mange følger rent faktisk det? jeg må indrømme at jeg sjældent overholder det.. det er mere som det lige passer, men modsat har jeg en veninde som skifter oftere da hun simpelthen slider dem op inden men hvordan forholder det sig herinde?
ca. hver 3. mdr. ikke at der præcis går 3mdr. men det passer meget fint at det er der omkring... Nogle gange er det hver 2 1/2mdr andre gange hver 4.
Så på snit hver 3. mdr.
Majbritt
har stemt blankt da det er meget forskelligt skifter dem vel ud når jeg synes de er slidte og bør skiftes ud
Desværre alt alt for sjældent.... mine bliver ikke slidt op, og det er ikke fordi jeg ikke bruger dem... og jeg bruger børnetandbørste, den som de anbefaler til de 6-8 årige ca., da jeg har en meget lille mund - og min tandlæge har sagt at det var bedst at bruge en børnetandbørste af den størrelse... men næsten alle mine kindtænder er så også mælketænder..
Senest hver anden måned men ofte før..men mindst når hårene begynder at bøje..og det er ca hver 6. uge.
KærligstSussie
SussieThyssen skriver: SSa Senest hver anden måned men ofte før..men mindst når hårene begynder at bøje..og det er ca hver 6. uge. KærligstSussie
SSa
Jeg skifter den når den er slidt ned. Det er nok noget i retning af hver 3. måned. Jeg er ret brutal når jeg børster tænder, og mine kindtænder skal skrubbes riiiiigtig godt, så er lidt hård ved min tandbørste
Jeg skifter når jeg syntes de er ulækre, men det er slet ikke hver 3. måned
Forstår ikke hvordan folk kan ødelægge en tændbørst på den måde, mine børster når ALDRIG at blive bøjet, det er jo slet ikke godt at børste tænderne så hårdt
Vi noterer ikke dato herhjemme men jeg VED at det er oftere end 3 måneder, jeg skifter dem alle ud når jeg synes én virker slidt/blød/misfarvet eller lign. har også altid tandbørster liggende da jeg køber stakke på tilbud, så vi mangler aldrig.
LilleLene skriver: Jeg skifter når jeg syntes de er ulækre, men det er slet ikke hver 3. måned Forstår ikke hvordan folk kan ødelægge en tændbørst på den måde, mine børster når ALDRIG at blive bøjet, det er jo slet ikke godt at børste tænderne så hårdt
Samme her.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128