Hvad stod menuen på da jeres barn blev 1 år ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Haha .. Hvorfor ikke bare remoulade med ske ?

Lige nu hælder jeg mest til tortellini .. Det eeelsker Caroline :b

Hun ville ELSKE det.. meeeen det er liiige klamt nok til jeg vil servere det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Pige2009

Maja_4000 skriver:

Til aftensmad altså
Caroline bliver 1 år på torsdag , og vi får hendes mormor , morfar og morbror til mad ..
Jeg synes selvfølgelig det skal være noget mad som vi ved at Caroline elsker .. Men hun er vild med pasta , kogte gulerødder og fisk .. Og det er sgu et lidt underligt måltid :b Desuden er vores gæster ikke så glade for fisk ..
Så kom med jeres 1-årigs yndligsret - som også kan gå som gæstemad

Lasagne og spaghetti bolognese

Anmeld

12. december 2011

Mother-love

Maja_4000 skriver:

Super Det tror jeg det bliver så .. Det lyder lidt som det man kan købe på pizzariaerne .. Og dét smager godt :b

Jeg bryder mig ikke om det man kan købe. Men ellers samme type ja. go fornøjelse

Anmeld

12. december 2011

Billemyre

Når nu du siger pasta, fisk og gulerødder, så kunne I jo lave laksefad..?
Kogte pastapenne eller -skruer i et ovnfast fad med laksestykker og masser af grønt. Hæld en god ostesauce udover og bag i ovnen i en halv times tid, tror jeg det er.
Det smager skønt! 

Anmeld

12. december 2011

lucas<3

Maja_4000 skriver:

Til aftensmad altså
Caroline bliver 1 år på torsdag , og vi får hendes mormor , morfar og morbror til mad ..
Jeg synes selvfølgelig det skal være noget mad som vi ved at Caroline elsker .. Men hun er vild med pasta , kogte gulerødder og fisk .. Og det er sgu et lidt underligt måltid :b Desuden er vores gæster ikke så glade for fisk ..
Så kom med jeres 1-årigs yndligsret - som også kan gå som gæstemad

vi fik fyldte kyllinger med reven gullerod, porre, rosiner og så karry i, og så ris og salat til og så flutes..

Anmeld

12. december 2011

Maja_4000

Billemyre skriver:

Når nu du siger pasta, fisk og gulerødder, så kunne I jo lave laksefad..?
Kogte pastapenne eller -skruer i et ovnfast fad med laksestykker og masser af grønt. Hæld en god ostesauce udover og bag i ovnen i en halv times tid, tror jeg det er.
Det smager skønt! 

Ja , det har jeg godt overvejet .. Men min mor kommer og skal spise med , og hun er ikke så meget til fisk Altså hun spiser det , men hun vil hellere have noget andet
Men det er jo selvfølgelig ikke HENDES dag .. Så hun må bare spise hvad der bliver serveret Hehe

Anmeld

12. december 2011

Maja_4000

lucas<3 skriver:

vi fik fyldte kyllinger med reven gullerod, porre, rosiner og så karry i, og så ris og salat til og så flutes..

Altså kyllingefileter med det i ?

Anmeld

12. december 2011

lucas<3

Maja_4000 skriver:

Altså kyllingefileter med det i ?

ja eller kyllingebryst,.,

man kan få sådan en kasse i bilka med 4,2 kg eller 5,2 og der er de stor flotte i . og så bare fyldet inden i,..

Anmeld

12. december 2011

Billemyre

Maja_4000 skriver:

Ja , det har jeg godt overvejet .. Men min mor kommer og skal spise med , og hun er ikke så meget til fisk Altså hun spiser det , men hun vil hellere have noget andet
Men det er jo selvfølgelig ikke HENDES dag .. Så hun må bare spise hvad der bliver serveret Hehe

Nårh, ja, det skrev du jo godt 
Ja, det er selvfølgelig hendes dag, men hvis man ved at der er nogle gæster, som har noget, de bare ikke spiser, så er der måske ingen grund til at lave lige præcis dét 

Held og lykke med at finde den helt rigtige menu - Og god fornøjelse med dagen!

Anmeld

12. december 2011

Maja_4000

Billemyre skriver:

Nårh, ja, det skrev du jo godt 
Ja, det er selvfølgelig hendes dag, men hvis man ved at der er nogle gæster, som har noget, de bare ikke spiser, så er der måske ingen grund til at lave lige præcis dét 

Held og lykke med at finde den helt rigtige menu - Og god fornøjelse med dagen!

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.