Hvad stod menuen på da jeres barn blev 1 år ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

Toshiba

Jamen sådan har jeg det også .. Jeg meldte ud til min familie for flere måneder siden , at vi ville holde fødselsdag for dem alle sammen den 10. december .. Og alligevel kunne min morbror og hans familie ikke komme .. Men sur røv altså :b De bliver ikke inviteret en anden dag af den grund

præcis... men det gør da ondt når ikke vi har andre... men vi skal nok holde den bedste fødselsdag..

Endda nok er det nok mere Liva, at der ikke kommer 117 mennesker, og stress, så det skal nok blive skide hyggeligt anyway

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Maja_4000

Toshiba skriver:

præcis... men det gør da ondt når ikke vi har andre... men vi skal nok holde den bedste fødselsdag..

Endda nok er det nok mere Liva, at der ikke kommer 117 mennesker, og stress, så det skal nok blive skide hyggeligt anyway

Selvfølgelig bliver det hyggeligt !

Anmeld

12. december 2011

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Til aftensmad altså
Caroline bliver 1 år på torsdag , og vi får hendes mormor , morfar og morbror til mad ..
Jeg synes selvfølgelig det skal være noget mad som vi ved at Caroline elsker .. Men hun er vild med pasta , kogte gulerødder og fisk .. Og det er sgu et lidt underligt måltid :b Desuden er vores gæster ikke så glade for fisk ..
Så kom med jeres 1-årigs yndligsret - som også kan gå som gæstemad

Når Liva fylder skal vi have hendes livret

REMOLADE

Hun eeeelsker remolade - så vi skal have pommes frites med remolade og nuggets tror jeg

Slet ikk min livret - men det er jo "hendes dag"

Anmeld

12. december 2011

Maja_4000

Toshiba skriver:

Når Liva fylder skal vi have hendes livret

REMOLADE

Hun eeeelsker remolade - så vi skal have pommes frites med remolade og nuggets tror jeg

Slet ikk min livret - men det er jo "hendes dag"

Haha .. Hvorfor ikke bare remoulade med ske ?

Lige nu hælder jeg mest til tortellini .. Det eeelsker Caroline :b

Anmeld

12. december 2011

Mother-love

Maja_4000 skriver:

Haha .. Hvorfor ikke bare remoulade med ske ?

Lige nu hælder jeg mest til tortellini .. Det eeelsker Caroline :b

Du kan lave totelini i tomat/flødesovs med skinke strimler. Det smager monster godt og skide nemt at lave og så evt. Hjemme agt flutes til

Anmeld

12. december 2011

Maja_4000

michelledam skriver:

Du kan lave totelini i tomat/flødesovs med skinke strimler. Det smager monster godt og skide nemt at lave og så evt. Hjemme agt flutes til

Har du tilfældigvis en opskrift ?

Anmeld

12. december 2011

Mother-love

Maja_4000 skriver:

Har du tilfældigvis en opskrift ?

Jeps homemade

Til 4 person
olivenolie på panden med 1-2 løg og hvidløg efter smag
2 dåser flået eller hakket tomater blendes hældes i sammen med organo og basilikum, gerne så der kan komme godt med smag i. Så putter du det halve af en halv liter fløde i. Lader det små simre i en time. Og så kommer du resten af fløden i sammen med skinkestrimler. Og så skal der bare totelini med skinke i i. Og slut prut finale. Selvom det virker lidt kedeligt i forhold til ingredienser så smager det super godt.

Anmeld

12. december 2011

Maja_4000

michelledam skriver:

Jeps homemade

Til 4 person
olivenolie på panden med 1-2 løg og hvidløg efter smag
2 dåser flået eller hakket tomater blendes hældes i sammen med organo og basilikum, gerne så der kan komme godt med smag i. Så putter du det halve af en halv liter fløde i. Lader det små simre i en time. Og så kommer du resten af fløden i sammen med skinkestrimler. Og så skal der bare totelini med skinke i i. Og slut prut finale. Selvom det virker lidt kedeligt i forhold til ingredienser så smager det super godt.

Er det nødvendigt at det simrer i en time ? Det lyder som meget lang tid for tomatsauce Koger du tortellinien først , eller koger du den i selve saucen ? :b

Anmeld

12. december 2011

Mother-love

Maja_4000 skriver:

Er det nødvendigt at det simrer i en time ? Det lyder som meget lang tid for tomatsauce Koger du tortellinien først , eller koger du den i selve saucen ? :b

Nej jeg har også nogen gange ladet det stå bare en halv time. Dekoges først i vand før de kommes i sovsen

Anmeld

12. december 2011

Maja_4000

michelledam skriver:

Nej jeg har også nogen gange ladet det stå bare en halv time. Dekoges først i vand før de kommes i sovsen

Super Det tror jeg det bliver så .. Det lyder lidt som det man kan købe på pizzariaerne .. Og dét smager godt :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.