Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
blomst84 skriver: STORT tillykke med "lille" Viktor lyder som om han harhaft en helt igennemfantastisk dag du har ret i det med tiden, den er fløjet afsted! Kan slet ikke fatte at det er 1 år siden jeg vraltede rundt med kæmpe mave i sneen ... Men lækker er han i hvert fald din lille supermand
STORT tillykke med "lille" Viktor lyder som om han harhaft en helt igennemfantastisk dag du har ret i det med tiden, den er fløjet afsted! Kan slet ikke fatte at det er 1 år siden jeg vraltede rundt med kæmpe mave i sneen ... Men lækker er han i hvert fald din lille supermand
mange tak!
hehe ja det er helt skørt at tænke på at vi for 1 år siden travede rundt med store maver!
og hvis jeg glemmer det på dagen - så STORT tillykke med jeres lille guldklump også!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rødhætte skriver: Stort Tillykke med "lille" Viktor
Stort Tillykke med "lille" Viktor
1000 tak
hihi og ja han er jo slet ikke så lille mere....
maria_wt skriver: STORT TILLYKKE Han ligner godt nok en lille fræksak
STORT TILLYKKE
Han ligner godt nok en lille fræksak
mange mange tak!
hehe og ja du kan tro at han er dejlig fræk! rigtig nysgerrig og modig! så tøsedreng kan man ihvertfald ikke kalde ham
michelledam skriver: Nurh tillykke med ham. Kan stadig huske da du skrev du havde født hehe underligt at tiden er fløjet sådan afsted. Isabella er også allerede et halvt år VILDT.Nå men tillykke med supermanden
Nurh tillykke med ham. Kan stadig huske da du skrev du havde født hehe underligt at tiden er fløjet sådan afsted. Isabella er også allerede et halvt år VILDT.Nå men tillykke med supermanden
mange tak søde!
hihi ja det føles som var det igår... uffatteligt....
årh det er da også vildt at hun allerede er 6 mdr! før vi ser os om skalvi planlægge konfirmationer... haha
Tillykke
Baagøe skriver: Tillykke
Super STORT tillykke med jeres lille supermand
Babymor2010 skriver: Super STORT tillykke med jeres lille supermand
1000 tak!
Stort tillykke med ham Lyder som en rigtig dejlig fødselsdag, og hvor ser han skøn ud!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128