Så kom dagen hvor vores dejlige dreng fylder 1 år! 

Det er sleeet ikke til at forstå at han allerede er 1 år faktisk... hvor er tiden dog gået stærkt! Og ja, jeg ved godt at det er det klassiske at sige, og førhen når folk sagde det, tænkte jeg altid bare "jaja - det siger i jo.." MEN det er sku rigtigt... man kan slet ikke fatte hvor året er blevet af!
Lige nu - præcis for 1 år siden, (40+4) lå jeg i smertehelvede i en fødeseng og kl 15.36 blev Viktor født!
Han var helt perfekt, og blev født med den ene arm strækt ud op ved siden af hovedet - deraf kælenavnet supermanden, for han lå akkurat lige som supermand når han flyver afsted
(og ja AAAAVS, det gjorde pænt ondt at føde et hovede + en arm i et og samme stykke hahaha) Men udover det var det en helt fantastisk fødsel som "kun" tog lidt over 6 timer. Vi kendte ikke kønnet, så det var et MEGET Stort øjeblik da vi fik afvide for første gang at vi nu var forældre til en lækker lækker lille søn! 
Han voksede og voksede, først var brystmælk total livret - nu er han alt ædende hehe, og jeg NØD at gå hjemme på barsel med ham! Da han var 5 mdr kunne han sidde helt af sig selv, og da han var næsten 8 mdr kunne han kravle og stille sig op af ting. Nu hvor han er 1 år, går han lystigt rundt med gåvogn og kan stå op uden at holde ved noget. Vi venter spændt på at han skal tage sine første skridt
han kan sige: Far, mam, hov, hej, der, vov-vov, ja og hurraaa! jeg går i spænding rundt og venter på at han snart skal sige det gyldne ord MOAR! hihi 
og så elsker han at "snakke" i tlf 
han tager alt hvad han kan finde op til øret og siger "hej" eller "der". Han peger også konstant på alting og siger "der der" og så skal man sige hvad det er hvorefter han kigger på en med et kæmpe smil! 
Han er altid i godt humør, og han elsker at gå i vuggestue! Vi når knap nok at få flyverdragten af før han er igang med at lege med de andre - gerne de store som han elsker at "kanøfle" 

Igår holdte vi fødselsdagsfest for hele familien, idag blev han vækket med fødselsdagssang og gave, og i formiddags har han haft boller og pebernødder med i vuggestuen hvor han også blev fejret med sang og flag
Lige præcis som en rigtig 1 års fødselsdag skal være 
Han er helt igennem bare DEJLIG - vores elskede øjesten, og hver eneste dag føler jeg mig utrolig heldig over at være mor til mit helt egen lille ønskebarn VIKTOR!