Jeg står lidt i den situation at min kæreste ikke er den biologiske far til mit barn, men han er den der har været der i graviditeten, og glæder sig rigtig meget til at den lille kommer, og tager barnet som sit eget.. han vil jo rigtig gerne med til fødslen, både for at støtte mig, men også fordi at han jo glæder sig til at se den lille som vi går og venter på skal blive en del af familien.
MEN.. for kort tid siden sagde bio far at han gerne vil med til fødslen, hvilket jeg ville have det utrolig mærkeligt med, da jeg ikke har set eller hørt ret meget fra ham i 5 måneder, og han siger han kun vil være der til barnet bliver født, altså han vil gå lige inden den lille kommer ud.. og efterfølgende ønsker han heller ikke samvær.. han nægter desuden at betale bidrag osv. for det her barn.. men har anerkendt at han er faren til det ..
jeg er nu helt i tvivl om hvad jeg skal gøre (2 uger til termin).. vil selvf. helst bare have min kæreste med, men kan jeg nægte bio far at skulle opsøge mig på sygehuset.. ?
er det moralsk iorden at nægte en "far" at se sit barns fødsel ?
nogen der tog deres kæreste med, og som så ikke havde den biologiske far med ?
håber på lidt råd, da jeg jo ikke har så lang tid igen før den store dag 

Anmeld