jeg savner en mor !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

banaman89

Mumto3 skriver:

Åh, hvor jeg dog forstår dig!!!!

Jeg kan godt forstå at du savner en mor, sådan en 'almindelig' mor (selvom de slet ikke findes), og det er da også noget af klemt situation du står i med Benjamin på den ene side og din mor og hendes kæreste på den anden side.

Jeg har ingen gode råd! Men sender lige en

(og hvordan går det med Benjamin?)

Tak

Det er ikke rart at stå her imellem dem alle og skulle vælge nogle fra !

Benjamin har det rigtig fint og går på fuldtid i Dagpleje igen , han løber rundt og elsker sin storesøster  han er begyndt at sige nogle ord og han er rigtig god til at sige TAK  Han har kun været til kontrol inde på sygehuset og ikke været indlagt i ca.2 måneder nu

Dog er han stadigvæk meget ked af det når der kommer fremmende mænd for tæt på ham og hvis man sloges !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

banaman89

SussieThyssen skriver:

Du er altid velkommen til at skrive til mig og evt add'e mig på FB hvis du er der

Kærligst
Sussie

Tusinden tak  jeg har været inde på FB og finde dig derinde

Anmeld

12. december 2011

SussieThyssen

banaman89 skriver:

Tusinden tak  jeg har været inde på FB og finde dig derinde

Super

Anmeld

12. december 2011

bullerbassen

banaman89 skriver:

Tak

Jeg føler bare ikke rigtig jeg har nogen at gå til for min kærestes familie husker ingenting når må give børnene noget andet osv .. (hvis var til at forstå?!)

min far var der ikke rigtig for os da vi var små .. og jeg har ikke rigtig nogle venner som har børn , men det er da meget rart man kan finde nogle af svarede herinde

Kan sagens følge dig og forstår fuldt ud dit savn . Savner selv " voksne " forældre der kan støtte og vejlede .

Anmeld

12. december 2011

merichs

banaman89 skriver:

Benjamin har det fint og har nu ikke været indlagt i to måneder

Min mor har haft ringet , men dog kun for at svine mig til og svine Jakob til fordi hun mener at det er hans skyld deres lorte bil er gået død efter han kørte den hjem den aften hvor hun havde drukket og Benjamin senere den aften blev sparket i hovedet

Hvorfor ringe til mig efter 8 måneder for at kun svine os til og ikke hører hvordan vi har det (især bare hvordan Benjamin har det) ?!

Jeg savner en mor som er venlig og en man kan hygge sig med , en man kan snakke om pigeting med (min far ved ikke så meget på det område) !

Jeg har godt nok min svigermor , men det er bare ikke det samme (hun er rar at snakke med , men hun spiller så klog) ..

Mangler en man kan ringe eller skrive til om det er normalt at ens barn gør det eller hva det er for nogle knopper de har fået sig !

Mvh Anna

Åh altså, du får en kæmpe

Kan ikke komme med gode råd, for har ikke været i din situation. Men du kan altid sige til hvis du har lyst til at snakke eller bare brug for et kram (selvom det ikke er det samme)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.