jeg savner en mor !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. december 2011

banaman89

Benjamin har det fint og har nu ikke været indlagt i to måneder

Min mor har haft ringet , men dog kun for at svine mig til og svine Jakob til fordi hun mener at det er hans skyld deres lorte bil er gået død efter han kørte den hjem den aften hvor hun havde drukket og Benjamin senere den aften blev sparket i hovedet

Hvorfor ringe til mig efter 8 måneder for at kun svine os til og ikke hører hvordan vi har det (især bare hvordan Benjamin har det) ?!

Jeg savner en mor som er venlig og en man kan hygge sig med , en man kan snakke om pigeting med (min far ved ikke så meget på det område) !

Jeg har godt nok min svigermor , men det er bare ikke det samme (hun er rar at snakke med , men hun spiller så klog) ..

Mangler en man kan ringe eller skrive til om det er normalt at ens barn gør det eller hva det er for nogle knopper de har fået sig !

Mvh Anna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Sender dig en

Hvor er det trist at det er sådan og jeg kan godt forstå at du savner en mor.

Men jeg tror at det bedste du kan gøre er, at du cutter alt forbindelse til hende og betragter hende som "død". Når hun ikke engang er interesseret i at høre angående din søn, som din papfar sparkede i hovedet så er hun ikke værd og samle på.  skift evt. telefonnummer så hun ikke ringer igen og skælder ud.

Anmeld

12. december 2011

bullerbassen

Hejsa har fuldt med på sidelinjen . Sender dig en kæmpe kram . Kan sagtens følge dig , det samme her . Dog vil jeg sige det der er sket i jeres familie er skrækkeligt og ville aldrig tilgive det , hvis det var mig . Som min psy siger handler det om at finde andre evt venner som kan udfylde den rolle. Det er ikke helt det samme men kan afhjælpe

Anmeld

12. december 2011

Mumto3

Åh, hvor jeg dog forstår dig!!!!

Jeg kan godt forstå at du savner en mor, sådan en 'almindelig' mor (selvom de slet ikke findes), og det er da også noget af klemt situation du står i med Benjamin på den ene side og din mor og hendes kæreste på den anden side.

Jeg har ingen gode råd! Men sender lige en

(og hvordan går det med Benjamin?)

Anmeld

12. december 2011

Carina:-)

bullerbassen skriver:

Hejsa har fuldt med på sidelinjen . Sender dig en kæmpe kram . Kan sagtens følge dig , det samme her . Dog vil jeg sige det der er sket i jeres familie er skrækkeligt og ville aldrig tilgive det , hvis det var mig . Som min psy siger handler det om at finde andre evt venner som kan udfylde den rolle. Det er ikke helt det samme men kan afhjælpe

Enig.

Min mor er "død"-Det har været nødvendigt for mig for selv at overleve psykisk.

Men jeg kan godt følge dig i at man savner en mor ,men du bliver nødt til at erkende at hende der er din biomor aldrig kan opfylde den rolle.Men hårdt er det ...

Anmeld

12. december 2011

SussieThyssen

banaman89 skriver:

Benjamin har det fint og har nu ikke været indlagt i to måneder

Min mor har haft ringet , men dog kun for at svine mig til og svine Jakob til fordi hun mener at det er hans skyld deres lorte bil er gået død efter han kørte den hjem den aften hvor hun havde drukket og Benjamin senere den aften blev sparket i hovedet

Hvorfor ringe til mig efter 8 måneder for at kun svine os til og ikke hører hvordan vi har det (især bare hvordan Benjamin har det) ?!

Jeg savner en mor som er venlig og en man kan hygge sig med , en man kan snakke om pigeting med (min far ved ikke så meget på det område) !

Jeg har godt nok min svigermor , men det er bare ikke det samme (hun er rar at snakke med , men hun spiller så klog) ..

Mangler en man kan ringe eller skrive til om det er normalt at ens barn gør det eller hva det er for nogle knopper de har fået sig !

Mvh Anna

Du er altid velkommen til at skrive til mig og evt add'e mig på FB hvis du er der

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. december 2011

SussieThyssen

Mumto3 skriver:

Åh, hvor jeg dog forstår dig!!!!

Jeg kan godt forstå at du savner en mor, sådan en 'almindelig' mor (selvom de slet ikke findes), og det er da også noget af klemt situation du står i med Benjamin på den ene side og din mor og hendes kæreste på den anden side.

Jeg har ingen gode råd! Men sender lige en

(og hvordan går det med Benjamin?)

Jeg har da sådan en mor, man kan snakke med om alt

Anmeld

12. december 2011

Pige2009

Ved slet ikke, hvad jeg skal sige

Tanker herfra

Anmeld

12. december 2011

banaman89

merethe skriver:

Sender dig en

Hvor er det trist at det er sådan og jeg kan godt forstå at du savner en mor.

Men jeg tror at det bedste du kan gøre er, at du cutter alt forbindelse til hende og betragter hende som "død". Når hun ikke engang er interesseret i at høre angående din søn, som din papfar sparkede i hovedet så er hun ikke værd og samle på.  skift evt. telefonnummer så hun ikke ringer igen og skælder ud.

Tak

Jeg savner bare virkelig en mor , jeg ved ikke hvorfor hun ringer og hvor hun har mit nummer fra eftersom hun ikke har fået dette nummer jeg har nu men jeg er lidt bange for at det er min ældste lillebror som enten giver hende det eller hun selv tager det i hans mobil (han glemmer den nemlig ret tit forskellige steder)

Min mor er ikke MIN mor mere - jeg har mistet alt for hende !

Anmeld

12. december 2011

banaman89

bullerbassen skriver:

Tak

Jeg føler bare ikke rigtig jeg har nogen at gå til for min kærestes familie husker ingenting når må give børnene noget andet osv .. (hvis var til at forstå?!)

min far var der ikke rigtig for os da vi var små .. og jeg har ikke rigtig nogle venner som har børn , men det er da meget rart man kan finde nogle af svarede herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.