Hvilket hår skal jeg have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

FogL

Synes det klæder dig med pandehår! Og så ser du yngre ud med lyst hår En blanding af de ting, måske? Synes det er pænt både langt og kort  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Becks

ciepige skriver:

Synes det klæder dig med pandehår! Og så ser du yngre ud med lyst hår En blanding af de ting, måske? Synes det er pænt både langt og kort  

Tak

Det vil jeg overveje

Anmeld

12. december 2011

FrkT

Jeg synes helt klart du skal holde dig LANGT væk fra det lyse, for det ser bare unaturligt ud til dig og gør ikke noget godt for dig, synes jeg. Og så tror jeg det ville være pænere med noget kortere hår, som fik en lysere farve end det du har nu, gerne flerfarvet - for det synes jeg faktisk er pænt til dig. Og synes så både det kan være med kort, langt eller halvlangt pandehår...

Sætter lidt billeder ind, hvor jeg tror at både farverne og frisurerne ville klæde dig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. december 2011

Becks

FrkT skriver:

Jeg synes helt klart du skal holde dig LANGT væk fra det lyse, for det ser bare unaturligt ud til dig og gør ikke noget godt for dig, synes jeg. Og så tror jeg det ville være pænere med noget kortere hår, som fik en lysere farve end det du har nu, gerne flerfarvet - for det synes jeg faktisk er pænt til dig. Og synes så både det kan være med kort, langt eller halvlangt pandehår...

Sætter lidt billeder ind, hvor jeg tror at både farverne og frisurerne ville klæde dig 

Tak for input, der er nogle fede frisurer imellem

Anmeld

12. december 2011

marloutti

Ja, jeg synes nu det klæder dig med pandehår... Det giver noget karakter til dit ansigt synes jeg.. Og så så jeg lige de billeder en anden bruger har lagt ind... Sådan en lækker tyk page synes jeg også er fedt og fuld af personlighed... Men det kan jo godt være svært at holde, hvis man har total uregerligt hår... Men ja, det er sgu svært at finde på noget nyt, især hvis man gerne vil beholde noget god længde på sit hår.. Men det bliver spændende at se, hvad du beslutter dig til....

Anmeld

12. december 2011

FrkT

Tutter skriver:

Tak for input, der er nogle fede frisurer imellem

Godt!  Men opdater endelig når du ved noget nærmere... det er da spændende! Hvornår skal det ske?

Anmeld

27. december 2011

Steph_Laurits

2. sidste billed  Måske med lidt mørkere striber i også

Anmeld

27. december 2011

smokin

Jeg kan bedst lide det øverste. Og så ville jeg nok peppe det lidt op med nogle striber eller farver i lag. (mørkt indenunder og lys yderst fx). Jeg synes ikke du skal have pandehår igen.  og heller ikke afblegning.

Anmeld

28. december 2011

Lunae

Becks skriver:

Jeg har hår til midt på ryggen ca. Farvet mørkt. Sidst jeg så min egen hårfarve var den lys/mellemblond, men udvoksningen nu er leverpostejsfarvet..

Jeg trænger til noget nyt, har I forslag? Det må ikke være KORT, ej heller en længde hvor jeg ikke kan sætte det op. (Arbejder som sosu-hjælper og skal kunne sætte det op)

Mit hår er meget kruset og har nogle besynderlige fald.. Så føner og glatter det hver dag.

Jeg vil gerne have hjælp til frisure og evt. farve..

Ved ikke om jeg skal have pandehår, har haft det én gang for nogle måneder siden, synes ikke helt det klædte mig, men bedøm selv!

I kan lige se nogle billeder hvordan det ser ud nu og hvordan det har set ud.

Billede 1: Som jeg ser ud nu, glattet med krøller i spidserne (lavet med glattejern)

Billede 2: Som jeg ser ud nu, med håret oppe

Billede 3: Som jeg ser ud nu, med håret løst og glattet

Billede 4: Med pandehår

Billede 5: Lyst med krøl/bølg lavet med hårtørrer

Billede 6: Sorry for dulle billedet, det er maaaaaange år siden. Men med glat hår og striber.

Jeg stemmer for mørkebrunt hår med pandehår

Anmeld

28. december 2011

anjamichell@gmail.com

Første og sidste billede.... Ikk pandehår for det får dig til at se ældre ud.... Ikk helt lyst for det får dig til at se buttet ud.. Jeg tænker mørkt blandet med varm knaldende rød....

Du har en vildt lækker hudfarve så benyt dig af at kunne bære noget friskt og spræl!! :-) en køn pige er du!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.