Hvilket hår skal jeg have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.103 visninger
29 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Becks

Jeg har hår til midt på ryggen ca. Farvet mørkt. Sidst jeg så min egen hårfarve var den lys/mellemblond, men udvoksningen nu er leverpostejsfarvet..

Jeg trænger til noget nyt, har I forslag? Det må ikke være KORT, ej heller en længde hvor jeg ikke kan sætte det op. (Arbejder som sosu-hjælper og skal kunne sætte det op)

Mit hår er meget kruset og har nogle besynderlige fald.. Så føner og glatter det hver dag.

Jeg vil gerne have hjælp til frisure og evt. farve..

Ved ikke om jeg skal have pandehår, har haft det én gang for nogle måneder siden, synes ikke helt det klædte mig, men bedøm selv!

I kan lige se nogle billeder hvordan det ser ud nu og hvordan det har set ud.

Billede 1: Som jeg ser ud nu, glattet med krøller i spidserne (lavet med glattejern)

Billede 2: Som jeg ser ud nu, med håret oppe

Billede 3: Som jeg ser ud nu, med håret løst og glattet

Billede 4: Med pandehår

Billede 5: Lyst med krøl/bølg lavet med hårtørrer

Billede 6: Sorry for dulle billedet, det er maaaaaange år siden. Men med glat hår og striber.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Wimmie

Jeg er normalt stor fan af pandehår, men jeg synes faktisk det er pænere til dig uden - altså med langt pandehår.

Med mindre du kunne få frisøren til at give dig tykkere pandehår - det ser lidt for tyndt ud på billedet med det korte pandehår.

Ellers synes jeg faktisk dit hår er superflot som det er på billede 1, hehe - men jeg kender godt dét med at der skal ske noget nyt 

Men ellers vil jeg sige at du både kan bære lyst og mørkt hår - er dog ikke fan af det sidste billede (flere farver). Det mest naturlige til dig er billede 2; en varm brun 

Anmeld

12. december 2011

Becks

Wimmie skriver: