Hvilket hår skal jeg have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.103 visninger
29 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Becks

Jeg har hår til midt på ryggen ca. Farvet mørkt. Sidst jeg så min egen hårfarve var den lys/mellemblond, men udvoksningen nu er leverpostejsfarvet..

Jeg trænger til noget nyt, har I forslag? Det må ikke være KORT, ej heller en længde hvor jeg ikke kan sætte det op. (Arbejder som sosu-hjælper og skal kunne sætte det op)

Mit hår er meget kruset og har nogle besynderlige fald.. Så føner og glatter det hver dag.

Jeg vil gerne have hjælp til frisure og evt. farve..

Ved ikke om jeg skal have pandehår, har haft det én gang for nogle måneder siden, synes ikke helt det klædte mig, men bedøm selv!

I kan lige se nogle billeder hvordan det ser ud nu og hvordan det har set ud.

Billede 1: Som jeg ser ud nu, glattet med krøller i spidserne (lavet med glattejern)

Billede 2: Som jeg ser ud nu, med håret oppe

Billede 3: Som jeg ser ud nu, med håret løst og glattet

Billede 4: Med pandehår

Billede 5: Lyst med krøl/bølg lavet med hårtørrer

Billede 6: Sorry for dulle billedet, det er maaaaaange år siden. Men med glat hår og striber.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Wimmie

Jeg er normalt stor fan af pandehår, men jeg synes faktisk det er pænere til dig uden - altså med langt pandehår.

Med mindre du kunne få frisøren til at give dig tykkere pandehår - det ser lidt for tyndt ud på billedet med det korte pandehår.

Ellers synes jeg faktisk dit hår er superflot som det er på billede 1, hehe - men jeg kender godt dét med at der skal ske noget nyt 

Men ellers vil jeg sige at du både kan bære lyst og mørkt hår - er dog ikke fan af det sidste billede (flere farver). Det mest naturlige til dig er billede 2; en varm brun 

Anmeld

12. december 2011

Becks

Wimmie skriver:

Jeg er normalt stor fan af pandehår, men jeg synes faktisk det er pænere til dig uden - altså med langt pandehår.

Med mindre du kunne få frisøren til at give dig tykkere pandehår - det ser lidt for tyndt ud på billedet med det korte pandehår.

Ellers synes jeg faktisk dit hår er superflot som det er på billede 1, hehe - men jeg kender godt dét med at der skal ske noget nyt 

Men ellers vil jeg sige at du både kan bære lyst og mørkt hår - er dog ikke fan af det sidste billede (flere farver). Det mest naturlige til dig er billede 2; en varm brun 

Tak for svar

Ja, jeg synes nemlig heller ikke pandehår klær mig  Så beholder nok også noget længde i det..

Billede 1 blev taget i går, og er faktisk også glad for det, men ja der skal ske noget nyt  Heldigvis er det jo nemt og lave de krøller med glattejernet..

Det sidste billede er jeg heller ikke glad for haha

Anmeld

12. december 2011

Becks

12. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg synes ikke, du skal have taget noget af længden af, da det klæder dig rigtig godt . Tænker om du kunne få lidt rødlige striber i? Det tror jeg, ville være pænt. Men uden kort pandehår! (undskyld, men du spurgte selv )

Anmeld

12. december 2011

sne190810

Jeg stemmer altså for pandehår.
Det klæder stort set altid, især hvis der trænger til lidt forandring.

Jeg ved ikke om du er gravid? I så fald ville jeg holde mig fra at farve håret i det næste års tid  

Hvis ikke, så passer den mørke farve mest til dig. Måske du kunne få nogle reflekser/små striber i lidt karamelfarvede/rødligt.
Eller du kan gå all in og farve det i en dejlig rødlig farve? Tror det ville stå rigtig flot ift til dine blå øjne, og fregner.

Men stemmer i hvert fald for pandehår

Anmeld

12. december 2011

Mother-love

Jeg synes billede nr 4 fordi jeg dynes pandehåret klæder dig rigtig meget

Anmeld

12. december 2011

Becks

PT skriver:

Jeg synes ikke, du skal have taget noget af længden af, da det klæder dig rigtig godt . Tænker om du kunne få lidt rødlige striber i? Det tror jeg, ville være pænt. Men uden kort pandehår! (undskyld, men du spurgte selv )

Jeg er også super glad for den længde det har fået, men der skal tages en del af.. Det er så ødelagt af føn og glatning

Haha yep, spurgte selv og synes heller ikke selv det klær mig

Anmeld

12. december 2011

Becks

sne190810 skriver:

Jeg stemmer altså for pandehår.
Det klæder stort set altid, især hvis der trænger til lidt forandring.

Jeg ved ikke om du er gravid? I så fald ville jeg holde mig fra at farve håret i det næste års tid  

Hvis ikke, så passer den mørke farve mest til dig. Måske du kunne få nogle reflekser/små striber i lidt karamelfarvede/rødligt.
Eller du kan gå all in og farve det i en dejlig rødlig farve? Tror det ville stå rigtig flot ift til dine blå øjne, og fregner.

Men stemmer i hvert fald for pandehår

Måske det er fordi man ser så anderledes ud med pandehår, at jeg ikke rigtig kan med det - Men det vokser jo self. ud igen

Tak for dine input, så er der lidt og tænke over

Anmeld

12. december 2011

Becks

michelledam skriver:

Jeg synes billede nr 4 fordi jeg dynes pandehåret klæder dig rigtig meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.