camillakrath skriver:
Jeg har ofte tænkt over hvornår forældre giver deres små panodil!
Jeg er selv ikke ret stor fan, og bruger det kun ved meget høj feber og altid efter jeg har snakket med lægen. Jeg mener selv at det slører hvordan barnet har det, men har efter råd fra lægen brugt det da Benjamin havde slem mellemørebetændelse, fordi han selvfølgelig ikke skal have ondt. Jeg ville dog aldrig give det ved fx vaccination, medmindre at lægen rådede det.
Hvornår giver i jeres panodil? Og hvor tidligt fik de det første gang?
Hehe, fik mit indlæg dig til at tænke over det? 
Noah har ALDRIG fået det endnu, og jeg vil også helst undgå det... Ikke fordi at det slører symptomer, men fordi at små børns lever ikke er færdigudviklet, og det derfor er hårdt for den at nedbryde medicinen.
Når det er sagt, så har jeg købt en flaske - og kunne godt finde på at give UDEN at kontalkte lægen. Men nu arbejder jeg også med medicin til daglig, og har en masse andre gode mennesker jeg kan trække på...
Hvis Noah får feber efter sin vaccine i morgen, vil jeg ikke tøve med at give panodil hvis feberen kommer over 39 grader. Ganske enkelt fordi at der ikke er nogen grund til at han skal have det værre endn højest nødvendigt, og at denne feber ved jeg hvad kommer af, det er ikke en sygdom, men en reaktion på stikket....
Blev han syg med feber osv hvor jeg ikke kender grunden, ville jeg nok kontakte vagtlægen inden - mest fordi at jeg alligevel ikke ville give panodil, hvis ikke feberen var så høj at jeg alligevel ville have ham tilset af en læge...
Anmeld