PIIIIV - min baby skal stikkes i morgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

Gaia

Holbæktrunten skriver:

Hm, Noah fik sgu ik noget sukkervand ved hælprøven.... Men der var nu så meget vi ikke fik på sygehuset... Men det er en helt anden historie 

Jeg troede faktisk kun at det er sukkervands smertestillende effekt virkede når de var helt spæde?

_anyway, jeg tror jeg vil give ham hans dosis laktulose efter stikket i stedet for i mælken så... Det er jo noget skrækkelig sødt klisterstads, og han ææææælsker det... 

God ide 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Maja_4000

Har ikke læst de andre svar Men det er 2 stik .. 1 i hvert lår .. Og nr. 2 gør lidt ondt .. Det er ligesom når du selv bliver vaccineret mod stivkrampe
Min Caroline græd LIDT ved nr. 2 da hun var 3 måneder .. Ved 5 måneder græd hun ved begge 2 .. Og i morgen skal hun have 1 års .. Der tror jeg hun bliver mega tosset

Vores læge siger at når de er så små , skal man ikke have det dårligt .. Jo ældre de bliver , jo mere bevidste bliver de jo .. Men så kan man jo efterhånden begynde at fortælle dem hvad der skal ske ..

Håber det kommer til at gå godt

Anmeld

12. december 2011

Rikke, Liam & Linus

Det vigtigste er at DU tager det rolig og ikke bliver for stresset eller ked af det. Jeg vil anbefale dig at tage en anden med som kan holde din baby, hvis du er så nervøs ved det.

Vil lige sige at ikke alle børn skriger når de bliver stukket, hvis bare deres forældre tager det roligt og virker afslappede tager barnet det også pænt.

Dette kommer fra en mor hvis søn har fået taget et utal af blodprøver o.lign. siden han var en dag gammel. Og idag hvor han er 2,5 år tager han stadig alt stikkeri uden skrig og skrål, men smiler tilgengæld til sygeplejersken.

Anmeld

12. december 2011

HeidiØ

Hvordan gik det ved lægen så?

William sku nemlig også afsted idag!! Kl 15.30 - han skreg lige efter stikkene, men højst i 45 sekunder .. Han har endnu ingen gener!

Anmeld

12. december 2011

Holbæktrunten

HeidiØ skriver:

Hvordan gik det ved lægen så?

William sku nemlig også afsted idag!! Kl 15.30 - han skreg lige efter stikkene, men højst i 45 sekunder .. Han har endnu ingen gener!

Jamen Noah sad og charmede alle i venteværelset, trods han var så træt at han næsten ikke kunne hænge sammen...

Han skreg heeelt vildt ved begge stik, men var nogenlunde ok igen efter et par minutter. 5 min efter fik "den onde dame" (sygepejersken) et stort smil, og alt var glemt...

Han har været lidt pjevs siden, men har haft det godt, ingen feber osv. Han har stadig ikke feber, men vil ingenting spise, og har ikke gjort det siden kl 13:50... 

Har givet ham lidt vand, men han er ikke meget for det. Lige nu sover han, håber han vågner senere og han kan få noget foder (gudskelov at han har noget at tære på )

Anmeld

12. december 2011

HeidiØ

Holbæktrunten skriver:

Jamen Noah sad og charmede alle i venteværelset, trods han var så træt at han næsten ikke kunne hænge sammen...

Han skreg heeelt vildt ved begge stik, men var nogenlunde ok igen efter et par minutter. 5 min efter fik "den onde dame" (sygepejersken) et stort smil, og alt var glemt...

Han har været lidt pjevs siden, men har haft det godt, ingen feber osv. Han har stadig ikke feber, men vil ingenting spise, og har ikke gjort det siden kl 13:50... 

Har givet ham lidt vand, men han er ikke meget for det. Lige nu sover han, håber han vågner senere og han kan få noget foder (gudskelov at han har noget at tære på )

Nå det var godt det gik godt. Hihi, super han lige charmede sig igennem det hele!

Man kan slet ikke se noget som helst på William, han har også spist siden.

Nå men vi må jo se om de blir pjevs og feberramte i løbet af natten! Men godt du og ham klarede skærende, selvom du var nervøs

Anmeld

12. december 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

puha ja.. glæder mig heller ikke til det snart er lillemandens tur til den første vaccine...

her bliver manden nødt til at sidde med ham osv når det skal ske for jeg har dyb nåleskræk og ønsker ikke at han allerede nu skal risikere også at få det fordi jeg ikke kan slappe af..

også da de skulle stikke ham i foden på hospitalet var slemt indtil de rent faktisk gjorde det... han kunne sagtens bare have sovet fra det uden problemer men jeg skulle vække ham og give ham sukkervand imens...

Anmeld

12. december 2011

Gaia

Holbæktrunten skriver:

Anmeld

12. december 2011

Clisolka

Holbæktrunten skriver:

Og jeg har det ELENDIGT!

Kan ikke sove, har krablen i benene og den sorteste samvittighed overfor min lille intetanene rullesteg 

Har ellers altid syntes at de der mødre der gik i panik over sådan et lille prik (eller er det to? ) var hysteriske, og skulle tage sig lidt sammen... Jaja, det er nemt at dømme andre når man ikke selv har været der...

Jeg kan slet ikke holde ud at min lille dreng skal være ked og græde i morgen, og det er MIN skyld, altså...

Lige et par spørgsmål til jer der har været igennem det:

Er det et eller to stik de skal have når vi taler 3 mdrs vaccine? 

Stikker de i låret?

Den næste vaccine, er det når de er 5 mdr, eller hvordan med det?

Hilsen "den hysteriske mor der skulle tage at ta sig lidt sammen" 

2 stik - et i hvert lår  Det er det samme som ved 5 mrd. 

Hihi ja, jeg er også ved at dø når Isabella skal stikkes - det er værst for moderen  Her fik hun de 2 stik, det var først efter det andet stik at hun stak i gråd. 2 sek. efter var det overstået 

Øv, jeg har en tid til på fredag til 1-års stikket  (hvis hun når at blive af med sin hoste)

Anmeld

12. december 2011

Pige2009

Holbæktrunten skriver:

Og jeg har det ELENDIGT!

Kan ikke sove, har krablen i benene og den sorteste samvittighed overfor min lille intetanene rullesteg 

Har ellers altid syntes at de der mødre der gik i panik over sådan et lille prik (eller er det to? ) var hysteriske, og skulle tage sig lidt sammen... Jaja, det er nemt at dømme andre når man ikke selv har været der...

Jeg kan slet ikke holde ud at min lille dreng skal være ked og græde i morgen, og det er MIN skyld, altså...

Lige et par spørgsmål til jer der har været igennem det:

Er det et eller to stik de skal have når vi taler 3 mdrs vaccine? 

Stikker de i låret?

Den næste vaccine, er det når de er 5 mdr, eller hvordan med det?

Hilsen "den hysteriske mor der skulle tage at ta sig lidt sammen" 

Laura græd slet ikke og havde ingen bivirkninger Til gengæld sov hun nærmest uafbrudt i et helt døgn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.